Davisboots

Miljon

Trådstartare
Går dessa att få tag på i Sverige? Inte No Turn Bell Boots, sådana hittade jag på någon westernsida, utan de vanliga Bell Boots.
De har så himla bra kvalitet, jag köpte ett par för säkert över 5 år sedan, och de är fortfarande som nya. Skulle verkligen vilja ha tag på ett par till, men var? Beställa från USA känns som en dyr historia.

Det finns inte att få tag på. Jag har letat men inte hittat. Är verkligen bra kvalitet. Tror inte det är så farligt att beställa från USA ändå.

Det finns inte att få tag på. Jag har letat men inte hittat. Är verkligen bra kvalitet. Tror inte det är så farligt att beställa från USA ändå.

Åh, typiskt! :( Får kolla upp beställning från USA då, om ett par månader eller så.

Liknande trådar

Hemmet Jag har länge nu varit nyfiken på att testa sängkläder i bambu. I min uppsättning hemma just nu är samtliga underlakan av märket...
Svar
13
· Visningar
531
Senast: Exile
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
723
Senast: cowgirl81
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
716
Senast: Fetaost
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V