DC++ hjälp

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare guldlock
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 774
G

guldlock

När man trycket på "Public Hubs" kommer de upp massa olika namn. är de dom man laddar ner music från ? eller va gör dom där ? Är inget data geni precis ! :D

:bow:

På dc++ får man vara inne på max 3 st "hubbar", dessa har olika regler på hur mkt du ska ha utdelat av din hårddisk.. vissa måste man ha över 20 gb för att komma in på vissa mindre, det brukar stå i beskrivningen..

Inne på dessa hubbar är det massa människor som delar ut saker från sin dator, det är de filerna du kan ladda ner!

Säg till om jag ska förklara mer ingående!

/ Karin

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 387
Senast: Enya
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Jeps
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 502
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar... 2
Svar
27
· Visningar
3 335
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Brodd och skydd?
  • Stora shoppingtråden III