Zlatan

Trådstartare
Är det någon som är bra på det? Jag har fyllt i allt som ska fyllas i men när jag ska söka efter låtar så får jag inte upp ett skit.
Det står searching for ***** men sen händer inget mer.

Jag kan gå in på användarna i huben och ladda ner från dem men inte i själva huben med hjälp av sökfunktionen? Är det någon som kan hjälpa mig jag blir knäpp!

Sv: Dc++

www.whatismyip.com

in på settings och välj active.. är de redan valt så skriver du in de ip du får ifrån den sidan och testar..

Annars kan de vara en brandvägg som lurar och inte låter dig :smirk:

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
396
Senast: sweep
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 342
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 158
Senast: Majjijann
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 394
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka