Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Därför att LC SKA vara enkeltHar inte ridit något program än, däremot sett de uppritade "åt båda hållen". Ursäkta ordvalet, men jag tycker de är skit. Gamla LC:1 2008 hade jag inte så mycket till övers till, men det här var ju knappast bättre. Gillade LC:2 2008 jättemycket (fö. det högsta programmet jag ridit!), men det här var ju verkligen -> i jämförelse. Även nya LB:1an ser rätt trist ut!
Nej, de kunde gjorts bättre tycker jag! Och varför bara förenkla, förenkla och förenkla ännu lite mer förresten?!
LC:1 1994 var volterna i tror jag och framdelsvändningar i LB:1... Jag tävlade dem bara på klubbnivå men tror aldrig jag fick mer än fyra på framdelsvändningarna, med kommentaren "snurrar". De känns ju faktiskt svårare än skänkelvikningar som kommer in i LA-programmen idag. Inte bara msv-klasserna som blivit lättare...Därför att LC SKA vara enkelt
Jag tycker tvärtom att de nya LC och LB:1 ser väldigt trevliga ut! Mycket, mycket bättre än tidigare, unghästvänliga och mer förlåtande.
Nu var det länge sedan jag red LC och vet inte hur de sett ut de sista åren.
Finns väl fler än jag som minns de två förhatliga varven på stora mittvolten i galopp? Samt de där jäkla framdelsvändningarna i LB (måste det varit?).
Ja usch, det var riktigt svårt att få de vändningarna "tävlingsbra".LC:1 1994 var volterna i tror jag och framdelsvändningar i LB:1... Jag tävlade dem bara på klubbnivå men tror aldrig jag fick mer än fyra på framdelsvändningarna, med kommentaren "snurrar". De känns ju faktiskt svårare än skänkelvikningar som kommer in i LA-programmen idag. Inte bara msv-klasserna som blivit lättare...
Du ska genom att lätta i innerhanden visa att hästen kan behålla form och böjning/ställning.Vad menar de med överstrykning med innerhanden i bågarna på LA:4?
Nu är det ju inte säkert de kommer att användas bara för att de finns, de tävlingar jag har tittat på i början av året har de gamla programmen.
Nej inte de med samma beteckning men det finns ju fortfarande LB:2-3 och LA:1-3....De gamla programen får inte användas längre.