Tassetass
Trådstartare
Jag har länge försökt få ordning på fönstret i vardagsrummet utan att riktigt lyckas. Till slut så gjorde jag som indian_charlie (tror jag det var) tipsade om i en tråd; tog väck ALLT och började om från scratch.
Så jag gav mig ut och letade efter nya gardiner och ni tror inte att jag snubblar över de perfekta gardinerna för ynka 300 kronor?
Köpte även ett par ljust beiga paneler att ha bakom, men det visade sig passa mycket bättre med ett par vita som jag redan hade.
Tidigare såg fönstret ut så här:
Jag älskar de där gardinerna just för att de är mörka, tunga och mysiga, men de drar till sig såna obeskrivliga mängder katthår plus att de har visat sig smått omöjliga att matcha med vettiga lampor.
Vardagsrumsfönstret ser nu ut så här:
Närbild på gardinerna:
Nu ska jag bara hitta nå fina lampor och lite blommor, sen är ÄNTLIGEN vardagsrummet i stort som jag vill ha det, för det är just det där fönstret som stört mig ända sen jag flyttade hit.
Att en sån liten sak kan göra en så glad...
Vad har ni åstadkommit för fint i inredningsväg på sistone?
Så jag gav mig ut och letade efter nya gardiner och ni tror inte att jag snubblar över de perfekta gardinerna för ynka 300 kronor?

Tidigare såg fönstret ut så här:

Jag älskar de där gardinerna just för att de är mörka, tunga och mysiga, men de drar till sig såna obeskrivliga mängder katthår plus att de har visat sig smått omöjliga att matcha med vettiga lampor.
Vardagsrumsfönstret ser nu ut så här:

Närbild på gardinerna:

Nu ska jag bara hitta nå fina lampor och lite blommor, sen är ÄNTLIGEN vardagsrummet i stort som jag vill ha det, för det är just det där fönstret som stört mig ända sen jag flyttade hit.
Att en sån liten sak kan göra en så glad...