DejtingtrÄden del 37

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Haha, ja 😁
Men eftersom jag jobbar med 90% mÀn Àr jag van.
Det gör Ă€ven att jag jag noll intresse av att trĂ€ffa en man efter arbetstid, det fĂ„r ske pĂ„ helger eller lediga fredagar nĂ€r jag hunnit fĂ„ lite distans till mĂ€n 😆

1000004069.webp
 
Han sÄg bra ut, vi klickade bra och samtalet flöt fint. En vÀldigt trevlig lunch helt enkelt.
Jag vill dock inte göra om den, inte med honom, inte med nÄgon annan heller.
KÀnner att jag inte har tid eller lust att trÀffa nÄgon, eller iaf inte söka efter nÄgon aktivt.
Vet fortfarande inte vad jag kÀnner för S och vad jag vill med det heller.
 
Jag har lyckats med att skaffa tinder igen, mest för att kolla runt lite tror jag.
Men alltsĂ„.. Visst, jag har inget ovanligt namn, men heller inget jĂ€ttevanligt. Men kĂ€nns som att varenda en heter samma sak som mig. 😅
Skriver med tvĂ„ stycken som heter mitt namn nu. 😅
 
Jag har inte trÀffat min dejt sedan slutet av maj, men det har vi ju bestÀmt sÄ det gÄr ÀndÄ rÀtt okej. TrÀffar min kk istÀllet, som shapeat upp sig och bÄde svarar och skriver först numera. Sedan har det poppat upp nÄgra gamla bekantskaper, men inga trÀffar dÀr, och Àr rÀtt övertygad om att det inte blir ngt heller. I övrigt dött, matchat med folk som inte svarar, sÄ trÄkigt.
 
Har skrivit med en med potential som bor Ă„t pipsvĂ€ngen för lĂ„ngt bort. Men kanske ska försöka styra ihop nĂ„got pĂ„ tisdag pĂ„ vĂ€gen hem frĂ„n riktiga Norrland. VĂ€ldigt roliga samtal. Har jobbat i kommunen jag jobbar i nu sĂ„ jag kan ta referenser 😎 (inte pĂ„ soc men inom omsorgen). Verkar ha haft stort utbyte av min favorit pĂ„ systemförvaltningen.
 
Jag har lyckats med att skaffa tinder igen, mest för att kolla runt lite tror jag.
Men alltsĂ„.. Visst, jag har inget ovanligt namn, men heller inget jĂ€ttevanligt. Men kĂ€nns som att varenda en heter samma sak som mig. 😅
Skriver med tvĂ„ stycken som heter mitt namn nu. 😅
Lite avundsjuk att du redan har tvĂ„ att skriva med, jag fĂ„r aldrig ”napp” 🙃

DĂ€remot har jag ocksĂ„ sett nĂ„gra med mitt namn pĂ„ sistone, dock inte med ditt vad jag minns 😂
 
Matchade med en ”nĂ€stan granne”. I alla fall enligt avstĂ„ndet som var 3 km. KĂ€ndes lite spĂ€nnande. Skrev en rad, inget svar Ă€n


För nĂ„n mĂ„nad sedan var jag vagt pĂ„ vĂ€g att matcha med en riktig granne. Han bor pĂ„ nĂ€sta gĂ„rd alltsĂ„ 😬 Men jag bestĂ€mde mig för att det var alldeles för nĂ€ra och kunde bli lite vĂ€l jobbigt om det gick dĂ„ligt, och avstod.
 
För nĂ„n mĂ„nad sedan var jag vagt pĂ„ vĂ€g att matcha med en riktig granne. Han bor pĂ„ nĂ€sta gĂ„rd alltsĂ„ 😬 Men jag bestĂ€mde mig för att det var alldeles för nĂ€ra och kunde bli lite vĂ€l jobbigt om det gick dĂ„ligt, och avstod.
Jaa, det förstĂ„r jag 😬
 
TrĂ€ffade S idag. TrĂ€ffade honom Ă€ven förra helgen och det kĂ€ndes lite sĂ„dĂ€r, kan dock lika gĂ€rna bero pĂ„ att jag var vĂ€ldigt sliten efter sex dagars jobb och sen en vĂ€ldigt sen lördag med mycket prosecco 🙄😆
Idag var det dĂ€remot toppen! SĂ„ himla fint och roligt 😍
 
Blev för nyfiken pÄ mina likes och köpte en veckas Tinder gold. Jag som alltid sagt att det Àr för dyrt :bag:

Men jag har en veckas semester kvar, det kan vara en sommarpresent eller nÄgot.

En som har gillat mig jobbar pÄ samma sjukhus som mig. LÀskigt och lite kul. Jag vet inte vem det Àr. Vill gilla tillbaka men törs inte riktigt. Sjukhuset Àr stort. SÄ vi Àr inte direkt kollegor lixom.
 
Blev för nyfiken pÄ mina likes och köpte en veckas Tinder gold. Jag som alltid sagt att det Àr för dyrt :bag:

Men jag har en veckas semester kvar, det kan vara en sommarpresent eller nÄgot.

En som har gillat mig jobbar pÄ samma sjukhus som mig. LÀskigt och lite kul. Jag vet inte vem det Àr. Vill gilla tillbaka men törs inte riktigt. Sjukhuset Àr stort. SÄ vi Àr inte direkt kollegor lixom.

Klart du ska gilla tillbaka 😁
SÄ lÀnge man inte jobbar nÀra varandra ser jag inga problem med det Àven om det inte skulle bli nÄgot.
 
Blev för nyfiken pÄ mina likes och köpte en veckas Tinder gold. Jag som alltid sagt att det Àr för dyrt :bag:

Men jag har en veckas semester kvar, det kan vara en sommarpresent eller nÄgot.

En som har gillat mig jobbar pÄ samma sjukhus som mig. LÀskigt och lite kul. Jag vet inte vem det Àr. Vill gilla tillbaka men törs inte riktigt. Sjukhuset Àr stort. SÄ vi Àr inte direkt kollegor lixom.
Klart att du ska gilla tillbaka! Om inte annat sĂ„ kanske det leder till en vĂ€nskap? 🙂
 
TrĂ€ffade S idag. TrĂ€ffade honom Ă€ven förra helgen och det kĂ€ndes lite sĂ„dĂ€r, kan dock lika gĂ€rna bero pĂ„ att jag var vĂ€ldigt sliten efter sex dagars jobb och sen en vĂ€ldigt sen lördag med mycket prosecco 🙄😆
Idag var det dĂ€remot toppen! SĂ„ himla fint och roligt 😍
SÄ dÀr kÀnde jag med U i början, var verkligen ingen klockren "honom ska jag ha" :rofl:
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa trÄden till... Men normen Àr vÀl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 320
Senast: gullviva
·
R
Kropp & SjĂ€l Detta kanske Ă€r ett lite annorlunda Ă€mne, sĂ„ jag Ă€r beredd pĂ„ att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nĂ„n gör det sĂ„ kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag lÄste förra trÄden eftersom den var uppe i 2000 inlÀgg men tÀnkte att vi kan fortsÀtta dela med oss av fina bilder hÀr :) Jag börjar...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
2 076
Senast: pepp
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 mÄnader. VÀldigt mkt kÀrlek mellan oss. Vi bor pÄ olika orter men trÀffas sÄ ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 772
Senast: Sassy
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp