Del i sadeln, vad hette de?

Rain_woman

Trådstartare
Känner mig allmänt senil just nu för jag kan inte komma på vad den där lilla grejen heter som man sätter "överblivna" stiglädret i. Den där som sitter bakom skänkeln:o Hoppas nån förstod vad jag menar nu:crazy:

Sv: Del i sadeln, vad hette de?

ja tror ja sett de nånstans. Den grejen är sönder i en sadel jag ska sälja och då måste ja ju kunna skriva ner de :crazy:

Sv: Del i sadeln, vad hette de?

stigläder-flärp-hållare? kan du inte ta en bra bild på skadan och lägga ut till annonsen så folk ser vad du menar?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
1 050
Hästmänniskan Hej! Jag gillar de gammla hästböckerna väldigt mycket och undrade om de va nån som hadde nått förslag? Jag letar också efter två böcker...
Svar
19
· Visningar
2 247
Senast: Cattis_E
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 227
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka