Delar av tangentbordet funkar ej

Olympus

Trådstartare
Delar av mitt tangentbord har slutat funka. är bla de två övre raderna, enterknappen och delar av siffrorna till höger funkar ej eller blir andra symboler. är jättestörande, får skriva på ett skärmtangentbord vilket tar tid. någon som vet vad som är fel eller vad man kan göra? I övrigt funkar datorn som vanligt.

Sv: Delar av tangentbordet funkar ej

Kolla första inlägget i den nålade tråden här i forumet?

Vad är det för dator?

Sv: Delar av tangentbordet funkar ej

Kolla första inlägget i den nålade tråden här i forumet?

Vad är det för dator?

tyvärr var det inte så enkelt, tror egentligen att datorn är körd efter rycket jag fick på den häromdagen :p Det är en bärbar acer

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det... 2
Svar
37
· Visningar
3 866
Senast: Badger
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 147
Senast: Svartkatt
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Jeps
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 180

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka