Dell+Photoshop= krash?

Nileiris

Trådstartare
Har fått höra att datorer från Dell inte klarar av Photoshop, alls. Stämmer det? Varför då i så fall? Någon som vet?

Tacksam för svar :D

Sv: Dell+Photoshop= krash?

Jag har Dell både stationär och bärbar (från 2008) som funkar utmärkt att köra både Lightroom och Photoshop och andra program samtidigt öppna. Hur bra som helst går det.

Sv: Dell+Photoshop= krash?

Verkar vara som att alla är tämligen överens om att det fungerar.

Om jag inte minns fel så var det nog faktiskt några riktigt gamla datorer personen som sa det syftade på. Var nog jag som tolkade det som att det inte fungerade på någon Dell alls.

Tack för alla svar :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
456
Senast: nullo-modo
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 165
Senast: Sharpless
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 664
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 803
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka