JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(HP)
Genvägarna var sannerligen inga senvägar för Hans Delling. Han tog den rakaste vägen mellan hindren i Ridhuset på Mickedala var dryga två sekunder snabbare än konkurrenterna – en rejäl marginal i sammanhanget – red dessutom felfritt och vann 140-hoppningen i söndags.
http://www.hallandsposten.se/artikel.asp?oid=171252
Moderator
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Uppdatering!
Nu har hunden haft fri tillgång i nästan en månad. Han har gått upp nästan 2 kg, alltså från 6,4 kg till 8,3 kg :laugh...
Rumpnissen
16 minuter sedan
Svar: 21
Visningar: 1 429
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja, jag hade ju sagt detsamma om cairnterrier - att de är lätta som valpar! Och jag tycker väl inte att borderterrier är någon extrem...
Roheryn
31 minuter sedan
Svar: 935
Visningar: 67 206
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mina hundar tycker (vanligtvis) att det är skitkul om andra hundar springer fram. Då vrålar de på sitt allra busigaste sätt och studsar...
Red_Chili
Idag kl 12:23
Svar: 1 321
Visningar: 79 727
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Haha tänker också att just 10m volt in till medellinjen är väldigt avslöjande om den råkar bli 12 meter 🤣
Ketrawzc
22 minuter sedan
Svar: 1 396
Visningar: 108 364
Grenar
Ridskoleryttare
Träning Så efter två veckor med "min" häst så fick hon åka hem i måndags, efter 1.5år på ridskolan :cry:
Hon kommer nog må mycket bättre som...
Lightzone
22 minuter sedan
Svar: 968
Visningar: 101 900
Träning
Att lära sig hoppa
Ridning Ja, det skulle kanske funka. Vill ju inte göra hästen osäker för att jag är det, så måste nog ha någon bättre hoppryttare till att hoppa...
Sryoqwe
38 minuter sedan