Deltagarlista Falsterbo?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare fnorr
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 882
F

fnorr

Nâgon som vet var pâ deras hemsida man kan hitta deltagarlista ryttare/hästar?

Har inte hittat ngn.....

Sv: Deltagarlista Falsterbo?

*kanpplån*:angel:

Nån som vet när falsterbo sänder på tv om dom gör det?

klicka på resultatknapen nere till vänster. Då får du upp startlistorna som är klara. + resultat och liveresultat.

Tippar på att hon vill ha en lista över alla ryttare och så står det alla hästar de har med sig och tävlar med bredvid.

Är det någon speciell ryttare du är ute efter så funkar ju sökfunktionen. Då får du upp namn, klubb, vilka klasser mm.

Det tänkte jag inte pâ.....ville veta ifall Sullivan frân mitt numera "gamla" hemland kom till start dâ han gjorde illa sig i senaste Lummen......nu har jag sett att han är ok och gick 0+4 i Nations. Härligt

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Tävling Någon som vet om det kommer bli internationell hopptävling i Stockholm i sommar? Enligt ridsportförbundets hemsida ska det vara det men...
Svar
10
· Visningar
688
Senast: Robina
·
Hoppning Jag läser just nu en roman som utspelar sig bland hopp-eliten i England på 1970-talet. Där nämns det att man lägger till bly-vikter på...
Svar
13
· Visningar
1 122
Senast: MimmiNO
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev tysk seger i grand prix-hoppningen under Falsterbo Horse Show. Sandra Auffarth på hästen Quirici vann efter att ha bjudit på...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Gunnar
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och... 53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
55 681
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Virkning, Stickning, Nålbindning. Del 2
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur