Den andra äckel saken

Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer håg och så och att justnu så be höver jag inte visa det. Men i fram tiden så kanske psykologen kan få läsa det eller det är iallafall som är tanken men att hon kommer inte läsa det förräns jag vill det isåfall.
Men som ni kanske vet så tycker jag att det är MYCKET lättare att disskutera om saker online motför irl och att jag ser denandra personen och så. Och att ibland så hjälper det att bara berätta till andra och att min historia känns som mera viktig och så.
Så då så vill jag iallafall testa att skriva det här. Men bara så ni vet så är det nog väldigt konstigt skrivet för jag kommer inte håg mycket ALLS av allt det och det är bara helt hop blandat i mitt huvud. Och jag kommer nog göra endel som spoiler som är väldigt äckligt så ingen råkar läsa det som kanske tycker att det är triggande eller nånting ❤️
Men ja denhär saken var nångång i somras. Jag bodde på ett annat hem då och jag var med på en sida för äckel saker om ni fattar. Och hade skrivit med en där lite och då blev det att vi skulle ses så skulle jag få nåt av han typ nåt knark eller nåt mot att vi skulle ha s*x. Och det sa jag okej till som var för tre andledningar som var:
1. Jag ville veta om det är att man kan som glömma allt om man tar nåt knark
2. Jag ville göra nåt jätte dumt och dåligt mot migsjälv
3. Jag hoppades att han skulle mörda mig
Så ja vi be stämde ett ställe som vi skulle ses i hans bil. Och då när vi skulle det så bara gick jag ut sen sprang jag det snabbaste jag kunde så ingen skulle se mig. Och sen ute vid stora vägen så stog det en bil som var som han hade skrivit så jag bara hoppade in i den och kollade inte ens först.
Sen är det som en minnes lucka tills att vi var i skogen i bilen på en liten skogs väg ungefär.
Och han gjorde med sn*ppen i min mun men jag kommer nästan inte håg nåt mera förutom ATT det hände och att jag var nära att spy helatiden kändes det som.
Och sen är det som ett hopp i minnet igen och nu blir det JÄTTE ÄCKLIGT så dethär är sista varningen!
Men jag var i bak sätet i bilen och han stog utan för och han var skit arg för det var som hela min kropp bara sa NEJ jätte mycket så han försökte att vi skulle ha s*x men det bara gick inte. Så han sa att jag var en jävla liten h*ra och spottade på mig därnere och sa en jätte äcklig sak som blev som helt fast i mitt huvud efter det. Men han sa att han skulle kn*lla sönder därnere fast han sa ett annat fult ord för det om ni fattar.
Och sen så nästa minnes sak och dethär är nästan det som jag får som mest kropps minnen från. Men det var att han höll fast mig på armarna jätte hårt och hade s*x ändå fast att det gjorde SKIT ont så jag trodde att han gjorde detdär som han sa att han skulle för det kändes så.
Och jag klarar fort farande inte att bli fast hållen eller att nån rör på mina armar på ungefär det sättet och det är från då.
Men ja sen nästa sak så var jag ensam i skogen och han hade åkt iväg. Och sen är det JÄTTE stökigt i huvudet så vet inte när nånting var men jag var i skogen iallafall. Och jag var på hemmet igen och låg i min säng och var som HELT borta fast ändå så var jag där men som att jag inte var det. Och jag gömde knark tabletterna som jag hade fått av han men jag vågade inte ta dom för jag inte visste vad som skulle hända. Och nångång som jag inte vet om det var samma dag eller nånannan dag men jag var på akuten för nåtannat tror jag så började läkaren fråga för jag hade blå märken på armarna. Och då minns jag inte hur men både på sjukhuset och på hemmet så fick dom veta det som hände iallafall. Och jag tror att det var då så gjorde jag en gynekolog under sökning och nån spår kollning eller nåt TROR jag men jag kan komma håg fel också. Men jag tror iallafall att det var då.
Och sen vet jag inte hur länge jag bodde kvar på det stället men sen så kom jag hit iallafall. Men nästan allt från i somras är som borta från min hjärna så jag kommer nästan inte håg nånting från dom första månaderna som jag bodde här förutom att det var då som M fick börja bo med mig ❤️
Men ja somsagt så dethär blev jätte långt och jag vet att det är jätte äckligt och så. Och jag hoppas att ingen läste det triggande ifall ni tycker att det är jobbigt! Men jag bara ville få ut det iallafall nu för jag ändå har skrivit om detandra redan. Och dethär är värre på ett sätt för dethär är mera att jag vet att det var som mitt fel att det hände. Eller att det hade inte hänt ifall inte jag hade varit så jävla jävla dum i huvudet och störd och äcklig. Men det är inte värre på ett sätt för jag var ju redan som död kändes det som. Och jag var så jävla av stängd om ALLT så jag kunde inte känna såmycket som jag gjorde med den första äckel saken för jag var bara borta.
Och nu så känns det helt o verkligt att det var JAG liksom. Både att jag gjorde det och att jag ville prova knark och allting bara är INTE som jag är ALLS så det känns typ som att det var en film eller nåt fast att jag VET att det handlar om MIG.
 

Att hålla fast någon som inte sagt att den vill bli fasthållen vid sex gör något olagligt oavsett ålder på personen som blir fasthållen. Spelar ingen roll om båda träffades med avsikt att ha sex vid träffen eller inte.
Spelar ingen roll alls vid ni kommit överens om tidigare.
Fast jag sa ju inte att jag inte ville det heller.
Alltså nu bara tänker jag hur det KANSKE kan ha varit men ifall han trodde att jag var 18 så kanske inte han in såg hur dåligt det var. Och ifall han tänkte att vi hade be stämt innan att vi skulle göra det och att jag skulle få som be talning för det så kanske han tänkte att det var okej sålänge som inte jag sa nej eller stopp eller nåtsånt.
Jag VET såklart inte men bara hur det kanske var. Men att det var som mitt an svar att säga nåt ifall jag inte ville hålla det som vi hade skrivit om innan och jag sa ju inget.
 
Fast jag sa ju inte att jag inte ville det heller.
Alltså nu bara tänker jag hur det KANSKE kan ha varit men ifall han trodde att jag var 18 så kanske inte han in såg hur dåligt det var. Och ifall han tänkte att vi hade be stämt innan att vi skulle göra det och att jag skulle få som be talning för det så kanske han tänkte att det var okej sålänge som inte jag sa nej eller stopp eller nåtsånt.
Jag VET såklart inte men bara hur det kanske var. Men att det var som mitt an svar att säga nåt ifall jag inte ville hålla det som vi hade skrivit om innan och jag sa ju inget.
Spelat ingen roll att du inte sa att du ville bli fasthållen, du sa inte att du vill bli fasthållen.

Det spelar ingen roll att du inte sa nej eller stopp utan det som spelar roll är att du inte sa JA till det där och då i bilen till att bli fasthållen.
 
Spelat ingen roll att du inte sa att du ville bli fasthållen, du sa inte att du vill bli fasthållen.

Det spelar ingen roll att du inte sa nej eller stopp utan det som spelar roll är att du inte sa JA till det där och då i bilen till att bli fasthållen.
Nej men jag sa okej FÖRE. Och sen sa jag inget varesig ja eller nej och det var aldrig nån fråga om det utan det var bara att vi SKULLE.
 
Jag förstår er som skriver om unga och sämre konsekvenstänk men tänker att det även kan bli fel när man blandar in det såhär. Vuxna kvinnor (och män) blir varje dag utsatta för s*xuella övergrepp och det är aldrig, aldrig deras eget fel. Ansvar och skuld ligger alltid på förövaren, oavsett vilken situation personen är i.
 
Jag förstår er som skriver om unga och sämre konsekvenstänk men tänker att det även kan bli fel när man blandar in det såhär. Vuxna kvinnor (och män) blir varje dag utsatta för s*xuella övergrepp och det är aldrig, aldrig deras eget fel. Ansvar och skuld ligger alltid på förövaren, oavsett vilken situation personen är i.
Jag tror inte att dom menar så iallafall! Utan dom kanske mera menar att domflesta vuxna inte skulle göra så dumma be slut som dom jag gjorde utan att jag kanske inte hade så bra konse kvens tänk om det som kanske äldre skulle ha.
 
Fast så ser lagen ut så hur han tänkte är oviktigt.
Vadå att om nån håller fast nånannan om dom har s*x så är det v*ld t*kt även ifall den sa okej att ha det före? Det tror inte iallafall för det kan väl vara det även ifall den som gör det inte håller fast denandra.
 
Jag förstår er som skriver om unga och sämre konsekvenstänk men tänker att det även kan bli fel när man blandar in det såhär. Vuxna kvinnor (och män) blir varje dag utsatta för s*xuella övergrepp och det är aldrig, aldrig deras eget fel. Ansvar och skuld ligger alltid på förövaren, oavsett vilken situation personen är i.
Jag tänker att det ena inte utesluter det andra. Det är ALLTID fel att ha sex med någon som inte aktivt vill just då, oavsett ålder och oavsett vad personen sagt och gjort tidigare. Det är också ALLTID fel att utnyttja barn och ungdomar, även om ungdomen skulle vilja.

Vid alla typer av övergrepp, oavsett om de görs genom fysiskt våld, eller utnyttjar en obalans i makt, ålder eller andra typer utsatthet, är det ALLTID enbart förövarens fel.
 
Fast det bör man märka ändå. En person som vill ha sex är en aktiv deltagare.
Ja men det kanske är skillnad iallafall. Alltså ifall han tänkte att han skulle k*pa s*x som jag VET att det är o lagligt! Men ändå ifall han tänkte det så kanske han tänkte att jag inte tyckte det var så jätte kul bara men att jag valde ju ändå att göra det. Så då TYCKER JAG att det borde varit mitt an svar att MINST säga nej eller nåt sånt.
 
Jag tänker att det ena inte utesluter det andra. Det är ALLTID fel att ha sex med någon som inte aktivt vill just då, oavsett ålder och oavsett vad personen sagt och gjort tidigare. Det är också ALLTID fel att utnyttja barn och ungdomar, även om ungdomen skulle vilja.

Vid alla typer av övergrepp, oavsett om de görs genom fysiskt våld, eller utnyttjar en obalans i makt, ålder eller andra typer utsatthet, är det ALLTID enbart förövarens fel.
Jag vill bara förklara en sak nu att det håller jag också med om! Och jag fattar att det är dens fel om den v*ld t*r nån själva den saken.
Men det som JAG tycker är att det var MITT fel att jag var i den sitationen så han kunde göra det och att jag sa okej om att som s*lja s*x. Och att jag inte sa tydligt att jag INTE ville då när det hände men jag tänkte inte ens om jag ville det eller inte.
 
Ja och det fattar jag också men jag sa ju inget att jag hade ångrat mig eller att jag inte ville eller nåt sånt.
Vid minsta tveksamt om den andra vill eller inte fortfarande så måste man fråga om det är fortfarande är ett ja som gäller eller inte helt oavsett vad som kommit överens om innan.
Bara för att det är ja till att ha sex är det inte ja till alla former av sex.

Nu mer ser lagen ut just så att man måste försäkra sig om att den andra fortfarande vill ha sex och om den andra vill ha den typen av sex, det gjorde inte han du träffade så därför är det våldtäkt.
Förr låg ansvaret på den som inte vill längre att säga till att den inte vill men så ser inte lagen ut längre.
 
Ja men det kanske är skillnad iallafall. Alltså ifall han tänkte att han skulle k*pa s*x som jag VET att det är o lagligt! Men ändå ifall han tänkte det så kanske han tänkte att jag inte tyckte det var så jätte kul bara men att jag valde ju ändå att göra det. Så då TYCKER JAG att det borde varit mitt an svar att MINST säga nej eller nåt sånt.
Det är det inte. Oavsett om han hade betalat dig en miljon.
En vettig funtad människa begriper att det att situationen inte på något vis var rimlig. Han visste om det och struntade i det. Han hade med stor sannolikhet struntat i det även om du hade sagt nej eftersom han redan struntat i precis varje annan signal om att det här inte var en akt mellan jämställda vuxna personer på samma villkor.
 
Ja och det fattar jag också men jag sa ju inget att jag hade ångrat mig eller att jag inte ville eller nåt sånt.

Du är ung + du hade aldrig träffat personen tidigare + du kom från ett särskilt boende + det hade varit tal om droger = Alla, ALLA varningslampor blinkar intensivt och illrött för ej "normalt"/giltigt samtycke, oavsett om man försöker kalla det för sexköp eller ej. Du behövde inte säga ett pip om nej i den situationen, en vuxen man som har alla dessa förutsättningar klara skulle aldrig ens ha bestämt träff med dig i detta syfte.

Men när han ändå gjorde det, och OM han hade trott eller på något sätt försökt tro att det fanns en yttepyttepytte liten mikroskopisk chans att detta var något du verkligen tyckte var en bra eller ok grej, så skulle han ha frågat om och om igen för exakt varje liten sak han gjorde om det var ok med dig. Han skulle dessutom uttryckligen ha frågat "är du verkligen över 18 år" och han skulle inte ha nöjt sig med svaret utan att du bevisade det. Och dessutom skulle han ha tydligt och om och om igen ha erbjudit dig minst 100 tillfällen att backa ur och avbryta pga alla dessa varningslampor som alla vuxna personer med fler än två hjärnceller ser.

Men han gjorde inget av detta och det finns därför inte en enda ursäkt eller förmildrande omständighet för någonting i det grova brott och övergrepp som han har gjort sig skyldig till.
 
Jag vill bara förklara en sak nu att det håller jag också med om! Och jag fattar att det är dens fel om den v*ld t*r nån själva den saken.
Men det som JAG tycker är att det var MITT fel att jag var i den sitationen så han kunde göra det och att jag sa okej om att som s*lja s*x. Och att jag inte sa tydligt att jag INTE ville då när det hände men jag tänkte inte ens om jag ville det eller inte.
Den stora grejen med manipulation är att man inte VET OM att blir manipulerad. Tänk på när de visar trolleritrick - även om man till 110 % VET att det är fusk på något vis så kan man inte lista ut hur dom gör. Manipulation när man inte vet om att man ska bli lurad är tusen gånger lurigare att upptäcka.
 
Vid minsta tveksamt om den andra vill eller inte fortfarande så måste man fråga om det är fortfarande är ett ja som gäller eller inte helt oavsett vad som kommit överens om innan.
Bara för att det är ja till att ha sex är det inte ja till alla former av sex.

Nu mer ser lagen ut just så att man måste försäkra sig om att den andra fortfarande vill ha sex och om den andra vill ha den typen av sex, det gjorde inte han du träffade så därför är det våldtäkt.
Förr låg ansvaret på den som inte vill längre att säga till att den inte vill men så ser inte lagen ut längre.
Ja somsagt så jag fattar allt det. Men bara menar OM han tänkte att det var att han bara betalade för s*x om man säger så så då kanske han tyckte att han hade rätt att göra som han ville för han betalade för det.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Dethär blir bara kort för min pojkvän komme snart. Men jag vill bara berätta en sak och dela med mig till ni här som kanske tycker att...
2
Svar
24
· Visningar
1 824
Senast: Whirlie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 231
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 964
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 066

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp