Den andra äckel saken

Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer håg och så och att justnu så be höver jag inte visa det. Men i fram tiden så kanske psykologen kan få läsa det eller det är iallafall som är tanken men att hon kommer inte läsa det förräns jag vill det isåfall.
Men som ni kanske vet så tycker jag att det är MYCKET lättare att disskutera om saker online motför irl och att jag ser denandra personen och så. Och att ibland så hjälper det att bara berätta till andra och att min historia känns som mera viktig och så.
Så då så vill jag iallafall testa att skriva det här. Men bara så ni vet så är det nog väldigt konstigt skrivet för jag kommer inte håg mycket ALLS av allt det och det är bara helt hop blandat i mitt huvud. Och jag kommer nog göra endel som spoiler som är väldigt äckligt så ingen råkar läsa det som kanske tycker att det är triggande eller nånting ❤️
Men ja denhär saken var nångång i somras. Jag bodde på ett annat hem då och jag var med på en sida för äckel saker om ni fattar. Och hade skrivit med en där lite och då blev det att vi skulle ses så skulle jag få nåt av han typ nåt knark eller nåt mot att vi skulle ha s*x. Och det sa jag okej till som var för tre andledningar som var:
1. Jag ville veta om det är att man kan som glömma allt om man tar nåt knark
2. Jag ville göra nåt jätte dumt och dåligt mot migsjälv
3. Jag hoppades att han skulle mörda mig
Så ja vi be stämde ett ställe som vi skulle ses i hans bil. Och då när vi skulle det så bara gick jag ut sen sprang jag det snabbaste jag kunde så ingen skulle se mig. Och sen ute vid stora vägen så stog det en bil som var som han hade skrivit så jag bara hoppade in i den och kollade inte ens först.
Sen är det som en minnes lucka tills att vi var i skogen i bilen på en liten skogs väg ungefär.
Och han gjorde med sn*ppen i min mun men jag kommer nästan inte håg nåt mera förutom ATT det hände och att jag var nära att spy helatiden kändes det som.
Och sen är det som ett hopp i minnet igen och nu blir det JÄTTE ÄCKLIGT så dethär är sista varningen!
Men jag var i bak sätet i bilen och han stog utan för och han var skit arg för det var som hela min kropp bara sa NEJ jätte mycket så han försökte att vi skulle ha s*x men det bara gick inte. Så han sa att jag var en jävla liten h*ra och spottade på mig därnere och sa en jätte äcklig sak som blev som helt fast i mitt huvud efter det. Men han sa att han skulle kn*lla sönder därnere fast han sa ett annat fult ord för det om ni fattar.
Och sen så nästa minnes sak och dethär är nästan det som jag får som mest kropps minnen från. Men det var att han höll fast mig på armarna jätte hårt och hade s*x ändå fast att det gjorde SKIT ont så jag trodde att han gjorde detdär som han sa att han skulle för det kändes så.
Och jag klarar fort farande inte att bli fast hållen eller att nån rör på mina armar på ungefär det sättet och det är från då.
Men ja sen nästa sak så var jag ensam i skogen och han hade åkt iväg. Och sen är det JÄTTE stökigt i huvudet så vet inte när nånting var men jag var i skogen iallafall. Och jag var på hemmet igen och låg i min säng och var som HELT borta fast ändå så var jag där men som att jag inte var det. Och jag gömde knark tabletterna som jag hade fått av han men jag vågade inte ta dom för jag inte visste vad som skulle hända. Och nångång som jag inte vet om det var samma dag eller nånannan dag men jag var på akuten för nåtannat tror jag så började läkaren fråga för jag hade blå märken på armarna. Och då minns jag inte hur men både på sjukhuset och på hemmet så fick dom veta det som hände iallafall. Och jag tror att det var då så gjorde jag en gynekolog under sökning och nån spår kollning eller nåt TROR jag men jag kan komma håg fel också. Men jag tror iallafall att det var då.
Och sen vet jag inte hur länge jag bodde kvar på det stället men sen så kom jag hit iallafall. Men nästan allt från i somras är som borta från min hjärna så jag kommer nästan inte håg nånting från dom första månaderna som jag bodde här förutom att det var då som M fick börja bo med mig ❤️
Men ja somsagt så dethär blev jätte långt och jag vet att det är jätte äckligt och så. Och jag hoppas att ingen läste det triggande ifall ni tycker att det är jobbigt! Men jag bara ville få ut det iallafall nu för jag ändå har skrivit om detandra redan. Och dethär är värre på ett sätt för dethär är mera att jag vet att det var som mitt fel att det hände. Eller att det hade inte hänt ifall inte jag hade varit så jävla jävla dum i huvudet och störd och äcklig. Men det är inte värre på ett sätt för jag var ju redan som död kändes det som. Och jag var så jävla av stängd om ALLT så jag kunde inte känna såmycket som jag gjorde med den första äckel saken för jag var bara borta.
Och nu så känns det helt o verkligt att det var JAG liksom. Både att jag gjorde det och att jag ville prova knark och allting bara är INTE som jag är ALLS så det känns typ som att det var en film eller nåt fast att jag VET att det handlar om MIG.
 

Okej. Ja det var nog tydligt eller det borde ha varit det iallafall. Men han kanske ändå tänkte att jag hade sagt okej till det innan och att jag fick det som jag skulle få av han så så bara var det att vi höll av talet kanske.

Så kan han ha tänkt, för att han vill försöka hitta på en ursäkt för sig själv för att slippa hantera vetskapen om att han är ett monster. Men innerst inne vet han, och du, och alla att det inte handlar om ett avtal som man ingår på frivillighet och lika villkor. Bara om ett hemskt och grovt brott som han bär all skuld till.
 
Så kan han ha tänkt, för att han vill försöka hitta på en ursäkt för sig själv för att slippa hantera vetskapen om att han är ett monster. Men innerst inne vet han, och du, och alla att det inte handlar om ett avtal som man ingår på frivillighet och lika villkor. Bara om ett hemskt och grovt brott som han bär all skuld till.
Ja men det är svårt för jag inte VET hur jag tycker. Eller jag vet att jag tycker att det verkar konstigt om nån vill göra sånt OM den fattar hur dåligt denandra mår. Men jag tycker att det var mitt fel också för jag ändå gick med på innan att träffa han och ha s*x och jag visste att jag skulle få nåt knark så jag borde ju ha fattat att han var en DÅLIG person.
 
Jag förstår dina funderingar, det gör jag absolut. Eftersom du resonerar så logiskt och klokt på så många sätt. Men det bevisar bara vilken otroligt utsatt situation du var i med ditt mående, när du till och med tänkte att han kunde vara en så dålig person att han skulle kunna döda dig. Och ändå eller delvis därför valde att träffa honom.

Om någon till exempel druckit sig rejält berusad, fastän den vet att det finns en skum man/dålig person i närheten, och sedan inte kan försvara sig mot ett övergrepp så är den ändå i en särskilt utsatt situation som gör att det blir en våldtäkt. Fastän man i efterhand kan säga att "det kunde du väl ha undvikit, att ta en sådan onödig risk och dricka dig så berusad där och då". Men det ÄR våldtäktsmannens fulla ansvar, då också.

Och din utsatta situation som ledde fram till att du valde att träffa den här mannen - fastän han mycket riktigt var en extremt dålig person - har varit mycket mycket svårare att ta sig ur, än att låta bli att dricka för mycket alkohol vid "fel tillfälle". Det är så mycket som har orsakat den under så lång tid, från det första övergreppet, situationen på ditt boende, självmordsförsök. Och sorg över andra saker att hantera mitt i alltihop. :heart
 
Föresten så dethär kanske låter JÄTTE o betydigt för alla er men jag vill ändå skriva det för att jag vill inte att nån ska tänka att jag ljuger.
Och det är kanske ingen som minns dethär heller förutom jag men det har varit i mitt huvud från igår.
Men förut för JÄTTE länge sen så skrev jag en sak här att jag inte hade nån andledning för att må dåligt för det hade inte hänt nåt dåligt för mig förutom att jag var mobbad i skolan förut. Och somsagt så jag vet inte om nån förutom jag minns det men jag vill bara skriva att det var INTE att jag menade att ljuga då. Utan den första äckel saken HADE hänt då men jag hade inte in sett för migsjälv att jag mådde dåligt för det. Utan det var då när BARA min hund var denenda som jag hade sagt det till och jag trodde 100 % att det var mitt fel bara och att jag inte kunde må dåligt för nånting som JAG hade gjort.
Somsagt så jag vet inte om nån annan har tänkt på det nånsin men jag vill bara inte att nån av alla ni ska tro att jag som ljög med flit till er ❤️
 
Jag förstår dina funderingar, det gör jag absolut. Eftersom du resonerar så logiskt och klokt på så många sätt. Men det bevisar bara vilken otroligt utsatt situation du var i med ditt mående, när du till och med tänkte att han kunde vara en så dålig person att han skulle kunna döda dig. Och ändå eller delvis därför valde att träffa honom.

Om någon till exempel druckit sig rejält berusad, fastän den vet att det finns en skum man/dålig person i närheten, och sedan inte kan försvara sig mot ett övergrepp så är den ändå i en särskilt utsatt situation som gör att det blir en våldtäkt. Fastän man i efterhand kan säga att "det kunde du väl ha undvikit, att ta en sådan onödig risk och dricka dig så berusad där och då". Men det ÄR våldtäktsmannens fulla ansvar, då också.

Och din utsatta situation som ledde fram till att du valde att träffa den här mannen - fastän han mycket riktigt var en extremt dålig person - har varit mycket mycket svårare att ta sig ur, än att låta bli att dricka för mycket alkohol vid "fel tillfälle". Det är så mycket som har orsakat den under så lång tid, från det första övergreppet, situationen på ditt boende, självmordsförsök. Och sorg över andra saker att hantera mitt i alltihop. :heart
Jag orkar inte svara så jätte mycket nu för min hjärna är helt slut och mitt batteri är helt tomt. Men jag fattar hur du menar iallafall bara så du vet ❤️
 
Det är kanske jätte konstigt men jag KAN INTE känna sådär att jag är jätte arg på dom eller att jag vill skada dom eller nåt sånt. Utan det bara är som tomt för mig om jag tänker på dom. Eller detenda som är tankar är att jag undrar varför liksom. Som varför han valde ut mig liksom och varför han var så äcklig och som hård hänt med allt eller hur jag ska förklara. Och ifall han fattade hur dåligt jag mådde men det borde varit o möjligt att inte fatta det. Och då fattar jag inte varför han ville göra det.
Jag förstår att tankarna på varför snurrar i huvudet på dig hela tiden! Inte konstigt att du vill ha en förklaring på varför något så hemskt hände dig, jag tror det är vanligt vid trauman. Jag tror att äckelgubben har noll empati, han ville tillfredsställa sig själv och struntade i hur du mådde. Och det är ju obegripligt för vanliga empatiska människor (och du är ju en väldigt empatisk tjej) hur man kan göra så.
 
Jag orkar inte svara så jätte mycket nu för min hjärna är helt slut och mitt batteri är helt tomt. Men jag fattar hur du menar iallafall bara så du vet ❤️

Du behöver inte förklara dig, jag förstår att detta är dränerande. Det är din dagbokstråd och jag och alla respekterar när det blir för mycket eller om du bara vill byta ämne och prata om något annat. Hoppas att du får vila tankarna med lite bra musik, eller tänka på din fina valp eller vad som helst som känns åtminstone lite positivt laddat! :heart
 
För det första: att utnyttja någon som är väldigt ung, eller någon som mår väldigt dåligt, är ALLTID fel.

För det andra: även OM det hade varit helt frivilligt från din sida, om du hade varit vuxen och mått bra och träffat honom för att han verkade vara en härlig typ, så ska han ge fan i att göra illa dig. I samma stund som han tvingar en tjej (eller kille för den delen) till något hon (eller han) inte längre vill är han en våldtäktsman, oavsett hur offret betett sig innan. Det är ALDRIG offrets fel :heart
 
Jag vet inte om det räknas som det som du skrev. För jag hade ju som gett sam tycke att göra det för jag sa ju okej till att träffas och jag VISSTE vad vi skulle göra då. Så han gjorde ju egentligen bara det som vi hade be stämt före. Och jag tror inte att jag sa nej eller nåt sånt eller jag sa inget alls som jag minns.
Jag förstår ditt resonemang varför du tycker att det var ditt fel. Men du kommer aldrig att kunna övertyga mig om det. Det är och kommer alltid att vara enbart äckelgubbarnas fel. Det är inte okej någonstans att utsätta någon för det de utsatte dig för.
 
Jag förstår att tankarna på varför snurrar i huvudet på dig hela tiden! Inte konstigt att du vill ha en förklaring på varför något så hemskt hände dig, jag tror det är vanligt vid trauman. Jag tror att äckelgubben har noll empati, han ville tillfredsställa sig själv och struntade i hur du mådde. Och det är ju obegripligt för vanliga empatiska människor (och du är ju en väldigt empatisk tjej) hur man kan göra så.
Ja kanske. Men det kanske är jag som inte fattar bara men jag kan ändå inte fatta hur nån VILL göra sånt och till fred ställa sigsjälv ifall den vet att denandra personen inte vill det eller att den mår jätte dåligt eller att det gör ont och så. Alltså jag fattar bara inte hur nån vill det ens då för det borde ju inte vara så bra då för den personen heller? Men somsagt jag vet inte men jag kan iallafall inte tänka att man skulle VILJA det eller bli k*t eller nåtsånt i ett sånt läge.
 
För det första: att utnyttja någon som är väldigt ung, eller någon som mår väldigt dåligt, är ALLTID fel.

För det andra: även OM det hade varit helt frivilligt från din sida, om du hade varit vuxen och mått bra och träffat honom för att han verkade vara en härlig typ, så ska han ge fan i att göra illa dig. I samma stund som han tvingar en tjej (eller kille för den delen) till något hon (eller han) inte längre vill är han en våldtäktsman, oavsett hur offret betett sig innan. Det är ALDRIG offrets fel :heart
Nej jag fattar. Och jag fattar att det var dåligt av han! Men jag tror inte att jag sa att jag inte ville göra det eller nånting så då vet jag bara inte om det räknas. Och även ifall det räknas så var det ändå mitteget fel att jag var där frånbörjan.
 
Jag förstår ditt resonemang varför du tycker att det var ditt fel. Men du kommer aldrig att kunna övertyga mig om det. Det är och kommer alltid att vara enbart äckelgubbarnas fel. Det är inte okej någonstans att utsätta någon för det de utsatte dig för.
Alltså jag fattar hur du och andra menar bara så du vet! Men om man tänker såhär att jag visste före vad vi skulle göra och jag sa okej. Och jag rymde för att göra det. Och iallafall som jag minns så sa jag inte att jag inte ville eller sa nej eller nånting. Hur är det INTE mitteget an svar att det hände då?
Alltså ÄVEN FAST HAN GJORDE FEL! Men även fast han gjorde fel med flera saker så be tyder ju inte det att jag var helt o skyldig.
 
Nej en normal vuxen kanske inte skulle det. Men det var ändå JAG som gjorde så jag träffade en inte normal äckel gubbe för att göra sånt. Och annars så hade det ju inte hänt.
Jag vänder på det och skriver att det var han som sökte upp dig. Det var han som bestämde att han skulle träffa dig och det var han som körde och hämtade dig. Det var han som begick brott mot dig.
 
Nej jag fattar. Och jag fattar att det var dåligt av han! Men jag tror inte att jag sa att jag inte ville göra det eller nånting så då vet jag bara inte om det räknas. Och även ifall det räknas så var det ändå mitteget fel att jag var där frånbörjan.
Det räknas! Den som gör något sådant med en annan person har alltid ett ansvar att försäkra sig om att den andra är okej med det.
Och eftersom det inte GÅR att vara säker på att den andra verkligen vill om den är ung och mår dåligt är det hans ansvar att se till att sådana där saker inte händer. Oavsett vad du gjort eller inte gjort.
 
Även om det känns som att det var ditt fel för att du tog en serie av beslut för att hamna i situationen vill jag understryka att det inte är ditt fel. Normala vuxna människor som inte är sexualförbrytare förstår att den här vuxna personen tagit en ännu längre serie felbeslut och haft alla möjligheter att inse det själv under kedjan av alla felbeslut.
Normala vuxna söker inte sex från minderåriga.
Normala vuxna köper inte sex av minderåriga
Normala vuxna stämmer inte träff med minderåriga för sexuella tjänster.
Normala vuxna bjuder inte minderåriga på knark.
Normala vuxna hämtar inte upp minderåriga från boenden för ungdomar som av olika skäl inte kan bo hemma, för detta syfte.
Normala vuxna trycker aldrig in sina könsdelar i ansiktet på ungdomar.
Normala vuxna hotar inte med våld.
Normala vuxna våldtar inte.

Det är hans fel. Normala vuxna ser inte ungdomars självskadebeteende som en möjlighet att få sexuell tillfredställelse. Det gjorde han och utan hans väldigt skadliga syn på andra människor och världen hade inte du hamnat i den situation du hamnade i. Av er två var en person vuxen. Han bär allt ansvar.
 
Även om det känns som att det var ditt fel för att du tog en serie av beslut för att hamna i situationen vill jag understryka att det inte är ditt fel. Normala vuxna människor som inte är sexualförbrytare förstår att den här vuxna personen tagit en ännu längre serie felbeslut och haft alla möjligheter att inse det själv under kedjan av alla felbeslut.
Normala vuxna söker inte sex från minderåriga.
Normala vuxna köper inte sex av minderåriga
Normala vuxna stämmer inte träff med minderåriga för sexuella tjänster.
Normala vuxna bjuder inte minderåriga på knark.
Normala vuxna hämtar inte upp minderåriga från boenden för ungdomar som av olika skäl inte kan bo hemma, för detta syfte.
Normala vuxna trycker aldrig in sina könsdelar i ansiktet på ungdomar.
Normala vuxna hotar inte med våld.
Normala vuxna våldtar inte.

Det är hans fel. Normala vuxna ser inte ungdomars självskadebeteende som en möjlighet att få sexuell tillfredställelse. Det gjorde han och utan hans väldigt skadliga syn på andra människor och världen hade inte du hamnat i den situation du hamnade i. Av er två var en person vuxen. Han bär allt ansvar.
Nej alltså jag fattar det att ifall inte han hade gjort som han gjorde så hade det ju inte hänt. Och jag fattar att det var fel av han. Och jag fattar att det kanske är att han hade mest an svar för att han är vuxen och allt det. Så jag fattar allt det!
Men jag tycker ändå att jag hade an svar OCKSÅ för utan mina dåliga val så hade ju inte han kunnat göra det så hade det inte hänt.
 
Nej alltså jag fattar det att ifall inte han hade gjort som han gjorde så hade det ju inte hänt. Och jag fattar att det var fel av han. Och jag fattar att det kanske är att han hade mest an svar för att han är vuxen och allt det. Så jag fattar allt det!
Men jag tycker ändå att jag hade an svar OCKSÅ för utan mina dåliga val så hade ju inte han kunnat göra det så hade det inte hänt.


Även om du tog beslut och agerade på dem så var det den vuxnes ansvar att säga nej. En normal vuxen människa hade aldrig stämt träff med dig för att göra detta med dig. Vuxnas uppgifter är att skydda och vägleda barn från beslut och agerande som kan skada barnet. Han har inte tagit sitt ansvar som vuxen. En människas hjärna är inte fullt utvecklad förrän vid 25 års ålder visar de senaste rönen. Alltså bar han ansvaret för att säga tack men det här är ett dåligt beslut som kommer att skada dig i längden. Du kan inte lastas för att vuxenvärlden inte tog sitt ansvar för att skydda dig. ❤️
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Dethär blir bara kort för min pojkvän komme snart. Men jag vill bara berätta en sak och dela med mig till ni här som kanske tycker att...
2
Svar
24
· Visningar
1 814
Senast: Whirlie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 230
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 942
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 066

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp