athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en komplott
Du ringde väl och skällde ut dem för att de sålt ett blått planteringsbord åt dig?
Det är en komplott
De har infiltrerat även trädgåtrdsmarknaderna!
hjääääälp
Du ringde väl och skällde ut dem för att de sålt ett blått planteringsbord åt dig?
Mikron vad har det med bilden att göra . Mikron är ju ett mått
Mikron vad har det med bilden att göra . Mikron är ju ett mått
Jag har insett det fina med blå skyddsplast efter att hantverkare satte upp hela vårt kök utan att ta bort den genomskinliga plasten. Den är inte särskilt lätt att ta bort i efterhand Å andra sidan hade de kanske bara tyckt att vi var fräsiga som hade beställt ett blått kök...
Jag försöker skriva på svenska när jag är är på svenska forum, dvs mikrovågsugn med den gängse acceptabla förkortningen "mikro", i bestämd form "mikron" utan relation till måttenheten.
CLICKBAIT!!!Vad blir det härnäst??
Du kunde besparat dig det, det finns redan två trådar!CLICKBAIT!!!
https://www.expressen.se/nyheter/maries-48-galna-miss-efter-ikea-kopet-blev-lurad/
(Fatta att jag var tvungen att söka upp den här tråden för att få en anledning att posta den där länken!)
Tänk vilken tur att du är så närvarande i många skribenters tankarDu kunde besparat dig det, det finns redan två trådar!
Det var jag som gjorde @mandalaki uppmärksam på en av dessa så jag är skyldig men vad 17 spela roll, den blåa plasten invaderar ju så trådarna är snart fullaTänk vilken tur att du är så närvarande i många skribenters tankar
Alla tänker på digDu kunde besparat dig det, det finns redan två trådar!
Ale har ju tom gjort blåa valpar i din ära!
Säg till att de kollar så att det inte är plastAle har ju tom gjort blåa valpar i din ära!