Den där okapin i Danmark

@OutOfService Meddelanden/MER/inställning/aviseringar/
Aviseringsljud: Ändra aviseringsljud.

OBS!! Chansning men hoppas det är rätt.
Google hjälpte mig få fram Bruksanvisningen, detta läste jag på sida 65 om det nu är rätt telefon jag hittade? :o

http://www.galaxys7manual.com/wp-co...nual_SM_G930_Marshmallow_Swedish_Language.pdf

Jo det stämmer.. men jag får upp något konstigt då.. inga ringsignaler :crazy: verkar behöva installera någon app som kostar pengar :confused:

Är det bara jag som tycker de är sega med att vinkla om kameran?
Ja, jag fattar, de har andra saker för sig. Men så sjukt bitter man blir om när hon kalvar, kalvar utanför bild.

Tänker här efter skylla allt på Preben.

:meh:

Fast nu tyckte jag dom var snabba att följa henne iallafall för ett par minuter :up::D

Asså, jag döööör :rofl:! Ni är ju hysteriskt roliga!!! Jag tycker Preben (inte Preventivmedel, sabla telefonskrälle:rage:) eventuellt var lite snygg, jag :o. Kanske kan vi få honom att vinka till kameran?
Preben tittade lite förföriskt in i kameran när jag som bäst jagade printscreenknapparna (det är inte så lätt på en mac), attans att jag inte fick med det!
Eller ja. Förföriskt.. Snarare lite ängsligt. Som att vi skulle tycka att han var konstig som kom in och klämde frukapin i spenområdet. Men Preben kan vara lugn, vi hästfolk förstår att han är en ömsint själ som bara tar hand om sitt djur :love:

Ska be honom posera bättre nästa gång!

Jag får helt enkelt vakta kameran och printscreena fler bilder av honom, så kan det bli en hel kalender till slut. Alternativt så får han ställa upp på en riktig fotosession med sina okapidjur (och squii), för att göra tittarna glada medan vi väntar :up:

Liknande trådar

Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
487
Senast: Santoxen
·
Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i... 2
Svar
38
· Visningar
3 333
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 655
Senast: sardellen
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka