Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan att ingen kan fatta det då..Det sa jag ju för flera veckor sen...![]()
Fan att ingen kan fatta det då..![]()
Jahaaaaaa! Då fattar jag!Det är för att Charlie är gift de inte vill fatta det. Preben är tydligen inte gift *asg*
Det är en hanÄr det nån som vet om det är en han eller hon? Och har den fått något namn?
Söt är den i alla fall!![]()
Vänta, vem är det som håller i okapin?Ny film på Youtube när den får sin första veterinärkoll. Det är en hane. Han väger 21 kilo.
Allt var bra och han fick en spruta med selen och e-vitamin för att andra zoos har haft okapiungar med brist på detta..
Rättar mig själv, trodde det var en VÄLDIGT ofördelaktig kameravinkel på Preben.Vänta, vem är det som håller i okapin?
Gullebarnet dåNu har äntligen filmen kommit som vi alla har väntat på...... han har fått komma ut för första gången ! Mamma okapi blev lite orolig när lillen plötsligt upptäckte att det fanns en pappa okapi i den andra hagen
Det verkar vara ett bra zoo eftersom de "exotiska" djuren förökar sig. Är väl inte så ofta man hör om okapi- och flodhästfödslar i djurparker?
"The killer" på Köpenhamns Zoo är nu infångad och avlivad.
http://www.expressen.se/kvallsposten/mystiska-dodsfall-pa-zoo-pa-vag-klaras-upp/