Vinterbad
Trådstartare
Tack! Det är inget så spännande som en förlossning tyvärr.Tror inte att de hade släppt in hanen om de trodde något var på gång. Hoppas det går bra med vovsen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Det är inget så spännande som en förlossning tyvärr.Tror inte att de hade släppt in hanen om de trodde något var på gång. Hoppas det går bra med vovsen!
Va, är det fel djur? Jag som såg tecken på värkar!![]()
Det kanske dom gör..? Jag har nog inte tittat så ofta mitt på dagen.Gör de inte så varje dag? Så att hon får gå ut och röra sig i hagen? Men jag håller med om att vi behöver fler kameror! Hur svårt kan det vara att täcka in hela hagen med![]()
Jag har nästan gett upp. Orkar inte kolla mer
Jag tror inte det kommer någon unge![]()
Min inspiration har försvunnit..,Neeeej ge inte upp! Nångång måste den ju komma![]()
Hur stora är dom?Jag har mött Lassie. Var med dottern på zoo, och först kom flodhästarna (miniflodhästbebis, ville stoppa den i handväskan) och sen nåt tråkigt djur. Sen kom okapin! Så himla fina, och stora!
Hur stora är dom?
Eller min. Juni nästa år...Jag tror den kommer på min födelsedag.![]()
SÅ stora?? Jag trodde runt 140-145.Som en kraftig häst. Typ 160-170 över ryggen?