Bukefalos 28 år!

Den flygande vovven!

Sv: Den flygande vovven!

Tiken med vitt i pannan är från Villa Skönadahls kennel. Den andra är hennes dotter. Den äldre tiken är min första DSG, hon är 11 år nu. Jag har bara tagit en kull på henne och behöll då en tik. Det var meningen att hon skulle fått fler kullar, men eftersom hon har trångt bäcken fick hon förlösas med kejsarsnitt, så ville jag inte avla mer på henne.
 
Sv: Den flygande vovven!

Okej, de va väldigt fina! :)
Får ju ej ta valpar på min för hon har navelbrock. Annars har folk sagt att hon är väldigt rastypisk.

//M
 
Sv: Den flygande vovven!

Min äldre tik har meriter från både utställning och lydnad så det är tråkigt att det inte funkade i aveln. Men hon är världens goaste hund i alla fall.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag lovade mig själv att inte flyga över Atlanten eller Stilla havet fler gånger, men det höll förstås inte när den trevliga gruppen som...
Svar
5
· Visningar
524
Senast: LadySara
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
11 743
Senast: Hedinn
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
525
Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 072
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovlera
  • Uppdateringstråd
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp