JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Den jag skulle bli, blev, är (känner sig som) och vill bli.
Äldre
Trådstartare
Trådstartare
Tranan
Startdatum
Startdatum
26 Jan 2018
Svar
Svar
43
Visningar
Visningar
4 791
Bara för att jag egentligen har ett jobb att sköta:
Skulle bli:
Blev:
Känner mig som:
Vill bli:
Ville bli
Utbildade mig inom
Blev
Drömmer ibland om att få tid att lära mig
Skulle bli
Blev
Känner mig som
Vill bli
Skulle bli:
Blev:
Känner mig som:
Vill bli:
Kultur
Kom att tänka på en specifik manlig skådespelare men kan för mitt liv inte komma på vad han heter och förstås heller inte släppa det...
Fordon
De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Kropp & Själ
Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Kropp & Själ
I sommar verkar jag bli ensam med semester här hemma. Jag har egentligen inga problem med att vara hemma, har hur många projekt som...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Fredag, nej jag menar onsdag. Men sista arbetsdagen den här veckan.
Känner mig låg utan att veta varför.
Dricker kaffe och har...
Lilla
3 minuter sedan
Svar: 1 420
Visningar: 49 272
Allmänt
Handdukar
Hemmet Min erfarenhet är att man bara kan ha hotel selection om man har torktumlare. Jag har haft ett gäng sådana och varit nöjd när jag bott...
MiniLi
6 minuter sedan
Vad läser du just nu?
Kultur Läser tredje boken i serien om Stockholm av Pär-Anders Fogelström. Så bra och intressant serie som jag borde läst för länge sen.
Islandshästryttare
14 minuter sedan
Svar: 1 627
Visningar: 76 907
Allmänt
Somna in hemma
Hundhälsa Haft hund hela livet och sett ett stort antal hundar passera genom åren egna, bekantas och släktens. Typ ett fall av "stillsamt somna...
Bulldoozer
Idag kl 04:30
Svar: 24
Visningar: 1 215
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vincent har fått en fästing som absolut inte vill ut. Den sitter jättedjupt och hårt, nu är han dessutom helt less på mina försök att få...
geting
Idag kl 01:05
Svar: 1 410
Visningar: 86 880
Hund
Akvarietråden V
Svar: 1 460
Visningar: 44 573
Djur