Den onämnbara lösningen - Buke-style

Och jag tycker att en hel del gör det.

Och jag har svårt att se det. MEN att starta en generell tråd där man ska säga vad man tycker om andra är om inte mobbning så iaf starten på det.

Jag har varit med om det IRL. Ja, jag har inte odelat positiva åsikter om en del på Buke. Skulle jag skriva vad jag tycker om dem på ett öppet onlineforum (eller överhuvudtaget)? Hell no.

Ja jag har läst några andra trådar som Ts startat men för den sakens skull betyder det inte att det är okej att förlöjliga henne eller?
Fast har du verkligen läst TS respons i tidigare trådar? Det finns ett mönster som flera av oss har sett och fint har kommenterat men det går inte in och så vänds taggarna utåt. Det är ett öppet forum, sticker man ut huvudet ska man inte tro att alla håller med en. Jag har som sagt varit med om det själv.

Jag tycker det är svindålig netikett att diskutera andra användare, särskilt när de checkat ut från tråden.
Var vänliga och sluta med det.

LenaH, moderator

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 439
Senast: Takire
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 232
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 389
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fågelobservationer

Hästrelaterat

Tillbaka