destinations URL??

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Hammond
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 446
H

Hammond

vad menas med det??

Jag skall skapa en hemsida via webb.se
och där står det: "Ange destinations URL (den adress vi skall vidarekoppla till)"

Vad vill dom att jag skall göra??

//Malin

Sv: destinations URL??

Webb.se verkar vara en tjänst för att få en enklare adress till sin hemsida om man har en lång och krånglig en (typ web.telia.com/~u89776298), så jag antar att de helt enkelt menar adressen till din hemsida?

Ska du lägga sidan hos webb.se:s webbhotell så borde du inte behöva svara på den där frågan, kan man tycka.

Vrf funkade ej skriva då!
haha
Kod:
:devil:
kan ni koden haha:devil:

Senast ändrad av en moderator:

Du har aldrig funderat på att skriva till webb.se och fråga?

De är förmodligen de som kan ge dig bäst svar :angel:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har hamnat i lite av en soppa med en hemsida jag handlat på. Först dröjde varorna, de kom först när jag pausat fakturan på Klarna... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 017
Senast: MissFideli
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 553
Senast: Takire
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 160
Senast: Cattis_E
·
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 824
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka