Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
(Eskilstuna Kuriren)
På torsdag startar EM i dressyr i Italien. På plats finns Per Sandgaard, Strängnäs, som tillsammans med svenska landslaget ska kämpa om medalj och en plats i OS nästa år. Och han har skrällt förut. Under OS i Aten red Per in på en individuell tiondeplats på Zancor.
Frågan är om han ska lyckas med samma sak på stjärnskottet Orient, en häst som kommit från ingenstans och slagit alla med häpnad.
Trädgård & Växter hej jag har en Bosch grästrimmer art 26-18v när jag sätter i 18v batteriet går ej maskinen men sätter jag i ett 14 v batteri går den...
Hästmänniskan Om dottern ändå är försiktig nu så kanske det är bättre att köpa en trygg, stor B-ponny (typ russ). Om två år har hon kanske växt ur den...
Hästmänniskan Kanske lite OT, men när det gäller raser som inte har en svensk moderstambok så tvingas man som svensk uppfödare förhålla sig till vad...