Bukefalos 28 år!

Det blir en boxer!

Sv: Det blir en boxer!

hehe vad skoj. jag är inte så "wow vad dom är vackra" jag tycker snarare dom är "coola" eller "fulsöta". Gillar rasbeskrivningen på dom och de två jag har träffat har vart helt underbara. En tik som var så söööööt och charmig, 7 år gammal men väldigt ung i sinnet. Den andra var en såååå jävla maffig och faktiskt SNYGG hanne... en riktig WOW nästan :P det var på Öland. Vilken integritet dom har och vad dom älskar sin flock.
 
Sv: Det blir en boxer!

Längtar... jag skickar ett mess till dig med min email så får du mejla lite bilder... hehe... vilken kennel??
 
Sv: Det blir en boxer!

ÅH!!! NU har jag valp ut en valp som jag ska ha!!!! Och det blev en tigrerad hane som heter Poseidon!! Och jag som ville ha en gul tik!! Hihi..

Han kommer om två veckor!!! Helt underbart!!
 
Sv: Det blir en boxer!

det blir de läääängsta två veckorna i ditt liv, lovar! vi fick vänta tre veckor, dagarna kröp fram.
 
Sv: Det blir en boxer!

Nu har jag också börjat kika på boxrar mer seriöst ;)
Hade samtal med sambon som tycker dom är såååå fula. Jag sa då att det viktigaste är väl att få en trevlig familjehund som jag kan använda till bruks. Så nu är han övertalad, det är ändå min blivande hund. Så nu kikar jag även på boxrar :o

Dock verkar dom tyvärr dras med mkt sjukdommar, man vill ju verkligen få ett bra exemplar. Har hittat några uppfödare som verkar otroligt bra. Men det kommer säkert ta ett bra tag om det blir boxer att hitta rätt. Har ju inte heller planerat bli med valp närmsta framtiden....

/filidutt som har velat fram och tillbaka LÄNGE

indyhope skrev:
Hade en tråd uppe förut där jag ville ha råd om vilken ras jag skulle välja och nu har jag bestämt mig! Det blir en boxer!!! :love:

Var på boxer-SM i helgen och jag blev helt såld! Vilka oerhört goa hundar! :love:

Så jag ska börja träna bruks och lydnad när jag får min valp!! :) :)

Fler som har boxer här??? Vill höra *ALLT* om dem! :love:
 
Sv: Det blir en boxer!

Indyhope skrev:
Och det blev en tigrerad hane som heter Poseidon!! Och jag som ville ha en gul tik!! Hihi..


Får man börja skratta nu? :D

Då dröjer det inte länge heller innan du också tycker att tigrerad är bästa färgen!!!
:angel: :devil: :angel:

Han är för övrigt underbart söt och så får han ju behålla lite vitt mitt i pannan och det som är så snyggt! (säger hon inte aaallls för att hennes egen tik ser ut så... nejnej.. inte aaaaalllsssss... :smirk: )
/JES
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 164
Senast: hundtant
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 880
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 263
Senast: Ajda
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp