Har inte råd under nuvarande situation att köpa all kurslitteratur till nästa kurs och den ena boken är sjukt dyr (eller ja, det är de allihop så jag har helt enkelt inte råd till nya). Letat överallt men de få som finns begagnade har jag inte svarat på telefon eller mail, sålda troligen. Den finns ingenstans att laddar ner från internet varken kostnadsfri eller att betala, och att beställa den begagnad från utlandet, t.ex på amazon, lär ta längre tid än vad kursen håller på, jag har dessutom aldrig handlat från dessa dajter och vet inte ens hur man gör.
Jag har dock fått tag i sjätte upplagan som kom ut 2005, vi ska egentligen ha sjunde upplagan. Hur ser en skola på det? Jag har förövrigt all övrig litteratur och det är en allmän politisk kurs, jag inbillar mig kanske att det ska fungera ändå utan att jag behöver hänvisa allt för mycket till just den här boken?
Jag har dock fått tag i sjätte upplagan som kom ut 2005, vi ska egentligen ha sjunde upplagan. Hur ser en skola på det? Jag har förövrigt all övrig litteratur och det är en allmän politisk kurs, jag inbillar mig kanske att det ska fungera ändå utan att jag behöver hänvisa allt för mycket till just den här boken?