Bukefalos 28 år!

Det enda man inte kan ändra på

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man köpt en fastighet så finns det en enda sak som man faktiskt inte kan ändra på och det är läget. Den ligger där den ligger.

Jag kan inte riktigt få gårdagens hus ur skallen. Den har snurrat runt i huvudet på mig sedan dess så det blev rätt dåligt med sömn i natt. (Dessutom sov jag för mycket igår när det regnade och jag låg och slöade på min lyxiga luftmadrass. I natt blåste det däremot kraftigt så hela tältet vibrerade och dånade.)

Men är läget rätt? Det är ju inte fel men å andra sidan är det inte helt exakt vad jag letat efter heller. Jag har ju drömt om att bo i lummigare natur. Runt det här huset är det en öppen yta (betesmark och åkrar), marken är torr och skogarna runt omkring är det ganska mycket tall i. Men det beror lite på åt vilket håll man åker förstås. Omväxling finns trots allt.

Äh, jag får ont i magen av beslutsångesten.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här med att prioritera, hur gör man när saker som jag vill eller behöver göra är lika viktiga/oviktiga? Jag vet faktiskt inte. Jag...
Svar
10
· Visningar
1 895
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 615
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp