R8n
Trådstartare
Iadg när jag och min familj var ute och gick mötte vi ett par med två hundar. Killen ledde en tax och tjejen ledde någon typ av spaniel.
När vi är ungefär 10 meter ifrån dem så lyfter killen upp taxen i halsbandet, så hela hunden hänger i luften
. Sedan släpper han och hunden far ner i marken med en duns, på rygg. När vi passerar dem säger jag åt honom att "det där är minsan djurplågeri" han säger inget, bara tittar ner i marken mednas taxen skäller.
Vi ställer oss och tittar på vattnet och när jag vänder mig om för att se om de kommit iväg en bit så jag kan släppa min hund så ser jag tjejen trycka ner taxen i snön och sätta sig uppe på honom
h+on grejar med hunden tills killen ropar till henne att sluta, då han sett att vi tittar på. Sedan går de iväg, utan ett ord.
Alltså, fy. Det finns verkligen hemska människor
När vi är ungefär 10 meter ifrån dem så lyfter killen upp taxen i halsbandet, så hela hunden hänger i luften
Vi ställer oss och tittar på vattnet och när jag vänder mig om för att se om de kommit iväg en bit så jag kan släppa min hund så ser jag tjejen trycka ner taxen i snön och sätta sig uppe på honom
h+on grejar med hunden tills killen ropar till henne att sluta, då han sett att vi tittar på. Sedan går de iväg, utan ett ord.
Alltså, fy. Det finns verkligen hemska människor