JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
”Det går ju att mata med flaska...”
(Expressen)
En sensationellt snabb comeback.
Och när Malin Baryard på lördag gör sin första tävling efter förlossningen finns även hennes nyfödda son med.
– Jag är beredd på att det kommer att stå en och annan med kamera, säger den nyblivna mamman.
http://www.expressen.se/index.jsp?a=255956
Moderator
Hästnyheter
(Expressen)
Malin Baryard är redo för blixtcomeback – bara drygt tre veckor efter förlossningen.
På lördag tävlar Sveriges mest kända...
Hästnyheter
(Expressen)
Hon ser perfekt ut.
Har en perfekt karriär. Har en perfekt man. Hade det perfekta bröllopet.
Blir snart säkert den...
Hästnyheter
(Expressen)
Malin Baryard och Butterfly Flip gjorde den bästa insatsen i det svenska laget i Super League-tävlingen i Aachen på...
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Har tidigare bott i Skåne och jag tyckte det var bra förutsättningar där. Bor i Uppland nu och det är sinnessjukt med lera på vintern...
Nevermind
5 minuter sedan
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Jag förklarar för dåligt. Han kom till lösdrift 2 där han blev jagad och biten och sparkad. Vi tänkte inte då att det inte skulle funka...
Hippocampus
19 minuter sedan
Svar: 835
Visningar: 65 326
Vård
Födda 2022
Avel Igår var Bob på genrep inför unghästtestet. Första gången på bortaplan, förutom skoning i särbons stall, han var väldigt spänd men...
Robina
Idag kl 06:02
Svar: 544
Visningar: 79 163
Avel