Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...att se ett barn ingen vill ha...
Hur kommer det sig att det kan gå så långt att man säger att man inte vill ha sitt barn?
Det finns alla möjligs skäl tyvärrI mitt fall var det en skilsmässa, och sedan hade pappa en 'ny familj' och mamma orkade inte riktigt, förmodligen depression och så. Jag ville inte heller hem från dagis när jag var liten. Älskade mitt dagis, det räddade mig. Och senare fritids (samma ställe).
Trodde det framgick.
Såhär då:
"det gör ont i hjärtat när man ser barn som vet att de är oänskade" En 5åring som inte vill åka hem från förskolan, som har konstant ont i magen, som söker uppmärksamhet på alla håll för att någon ska se, som slåss för att någon ska ta i honom. Även dålig uppmärksamhet är ju uppmärksamhet...
Trodde det framgick.
Såhär då:
"det gör ont i hjärtat när man ser barn som vet att de är oänskade" En 5åring som inte vill åka hem från förskolan, som har konstant ont i magen, som söker uppmärksamhet på alla håll för att någon ska se, som slåss för att någon ska ta i honom. Även dålig uppmärksamhet är ju uppmärksamhet...
Händer detta på ditt jobb eller där du har dina barn? Jag hoppas att du som vuxen varit i kontakt med soc om detta, för detta är ett barn/familj som är i stort behov av stöttning av något slag.