Det knakar!

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Cecely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 711
C

Cecely

För en tid sen tog jag av pollen skorna för att hon var oblanserad och jag ville få bukt med hoven som har en tendens att vara bockhov. Nu har det börjat ställa sig tillrätta men det har börjat knaka i "höften" på henne. Inte när hon går men när hon ändrar ställning tex när hon står uppbunden. Är det för att hon håller på och ändrar hållning eller nått annat jag borde vara uppmärksam på?

Sv: Det knakar!

Det kan ju vara intressant att veta tex hur gammal hon är? Är hon i kondition eller vilar hon?

Sv: Det knakar!

Arwyn skrev:
Det kan ju vara intressant att veta tex hur gammal hon är? Är hon i kondition eller vilar hon?

Hon är en 9 årig vamblods travare. Just nu vilar hon och har gjort det i ung 1,5 mån. Men knaket började lite efter att vi tog av skorna.

Liknande trådar

Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 733
Senast: super
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 043
Senast: monster1
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan... 23 24 25
Svar
495
· Visningar
44 535
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa... 2
Svar
30
· Visningar
6 078
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka