Det ska vara vitt!

Skaune

Trådstartare
Jag har ett problem. Mina en gång vita tävlingsridbyxor antar en fläckvis gulare nyans efter varje tävling trots att jag tvättar dem noga.
Försöker att vara försiktig med dem när jag använder dem men min kära häst verkar gilla mig bättre skitig.
Är det någon som har något super tips för hur man får dem att återfå sin ursprungliga färg? Eller är det bara att ge upp och satsa på ett par nya som kan vara vita ett litet tag?

Sv: Det ska vara vitt!

Klorin och skoning på ridbyxor går det ihop? Någon som har testat...och kan berätta resultatet? annars råkar nog mina ut för det i nästa tvätt...

Liknande trådar

Ridning Jag ger snart upp, hittar aldrig en bra häst :( Det hela började med min hyrponny som jag hade under 1 år, han skulle var jättesnäll... 2
Svar
23
· Visningar
3 842
Senast: EmmaBovary
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som... 2
Svar
29
· Visningar
9 373
Senast: skuggi
·
Äldre Jag har ett par vita sneakers med svarta läderdetaljer som för ett tag sedan blev lite smutsiga. Tänkte då att jag skulle tvätta dem så...
Svar
2
· Visningar
2 689
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 506
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka