Jag ser det bara i mobilen. Där kan jag inte ens se notiserna där. på datorn ser det ut som vanligt.

Satt precis och funderade på om min telefon hade blivit knäpp.. Men då var det visst inte så. Tyckte det var bättre innan

Tänkte prova detta lite och se reaktionerna, utveckla gärna lite närmare vad det är ni gillar eller ogillar med den nya menyfunktionen på mobiler.

Jag tycker att det blev på tok för lång scrolllista redan av att slå ihop häst- och grenforumen. Det blev ju inte bättre av att införa en ännu längre lista som dessutom kräver fler klick. Särskilt inte som sidan ofta hänger sig någonstans halvvägs i proceduren.

Då jag bara sett negativa synpunkter så här långt har jag valt att återgå till den gamla varianten av meny för mobiler.
Visserligen är det normalt så att de flesta klagar när man ändrar något oavsett om det är till det bättre :) men jag kan nog hålla med om det ni sagt så här långt.
Jag skall titta vidare på detta och försöka göra små förbättringar om möjligt, kom gärna med fler synpunkter.

Antalet klick för att se sina notiser var alldeles för många där ett tag. I min mening bör notiser och nya inlägg gå att komma till utan alltför många klick.

Jag ser notiserna i min iPhone 6 men jag kan först inte se om det är en notis eller ett meddelande vilket jag gärna gjort. Jag tycker att det var lättare förr (så klart) att hitta fram till mina favoritforum. Det blir fler klick nu, plus att listorna att scrolla i blivit mycket längre.

Nope, detta gillar jag inte!

nope_zpstxbfcfdv.jpg

Fine med stora avatarer, men att ha både rubrik och text delvis över dem? Nej, nej, nej

Jag var inte riktigt färdig ;)
Jag tror dock jag väljer något mindre avatarer, dock lite större än tidigare.

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 648
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 616
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Senaste tiden har jag inte kunnat använda några postfunktioner på mobilen, allt är ljusgrått och oklickbart (ex ladda upp bild). Loggar...
Svar
4
· Visningar
336
Senast: EZMK
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
936
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår