dev*te eller bl*gg?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare emmelis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 013
E

emmelis

Vet inte hur det ligger till men får man skriva hemsidors namn eller inte?

Iallafall..

Funderar på att skaffa en blogg (igen), har haft på bl*gg.se förut men vet inte riktigt vad jag tycker om den sidan.. Nån som har erfarenhet av dev*te.se? Eller tycker ni att bl*gg.se är mycket bättre? Det ska vara enkelt liksom.. men bra. Eller om ni har tips på någon annan?

Sv: dev*te eller bl*gg?

Jag har på blogg.se och tycker det är jättesmidigt och lätthanterat, men jag har å andra sidan aldrig testat dom andra, så jag har inget att jämföra med :)

Sv: dev*te eller bl*gg?

Devote
+
Enkelt att designa bloggen med header och bakgrund, rubriker osv

-
Krångligt med foton
Det är inte bara en bloggsida. Det blir lätt klottrigt.

Blogg
+
Inte en jävla massa reklam i varje hörn

-
Fult och tråkigt bloggverktyg

Jag tipsar om att prova metrobloggen...

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 228
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
3 086
Senast: NOC14
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Förlåt att dethär nog inte blir så bra skrivet. Men som ni kanske vet så är jag ihop med en kille som jag kallar för T. Och han är min... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka