Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle förklara saken.Har du beställt en bumerang?
Det är nog så att det scannas vid flera checkpoints i terminalen. Först när det kommer till terminalen får det en ankomstscan, sen får det en sorteringsscan och så vidare. Fast ut till kund ser det kanske ut som att det är samma, när det egentligen inte är det.Det anländer till samma terminal åtskilliga gånger, vad gör dom med paketet?
Det är ett paketDet är nog så att det scannas vid flera checkpoints i terminalen. Först när det kommer till terminalen får det en ankomstscan, sen får det en sorteringsscan och så vidare. Fast ut till kund ser det kanske ut som att det är samma, när det egentligen inte är det.
Är det Express eller Freight?
DHL Express och DHL Freight är två olika DHL-företag. Jag gissar att ditt paket är en Freight-sändning.Det är ett paket. Vet ej, det är ett vanligt inom Sverige paket, ej express. Tydligen har det sorterats fel, förhoppningsvis dyker det upp de närmaste dagarna.
Ja, express är det inteDHL Express och DHL Freight är två olika DHL-företag. Jag gissar att ditt paket är en Freight-sändning.
Fast i det här fallet är det namnet på företaget, inte ett adjektiv.Ja, express är det inte.
Jag förstod det, jag försökte skoja lite.Fast i det här fallet är det namnet på företaget, inte ett adjektiv.
Jag misstänkte att du försökte skoja men det framstod som att du inte förstod.Jag förstod det, jag försökte skoja lite.
Det anländer till samma terminal åtskilliga gånger, vad gör dom med paketet?