Diamond painting

Jag tror jag ska hålla mig till Wish.. Gått hem en till från ebay som jag hade fattat som full fast den var tydligen inte det när den dök upp :banghead: Det är andra gången detta händer från ebay. Vet inte om det är jag som förväntar mig fel när det står full i annonsen eller om det är säljarna som är dåliga på att skilja på full vs partially/partly :banghead::meh::arghh: Den är dock stor och fint motiv men jag blir ändå besviken när det inte kommer hem det som förväntas...

Jag tror jag ska hålla mig till Wish.. Gått hem en till från ebay som jag hade fattat som full fast den var tydligen inte det när den dök upp :banghead: Det är andra gången detta händer från ebay. Vet inte om det är jag som förväntar mig fel när det står full i annonsen eller om det är säljarna som är dåliga på att skilja på full vs partially/partly :banghead::meh::arghh: Den är dock stor och fint motiv men jag blir ändå besviken när det inte kommer hem det som förväntas...

När jag köpte nu sist så kollade jag på bilderna från andra köpare. För att kunna vara säker. Får nog fortsätta med det verkar det som.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
887
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 038
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 522
Senast: fejko
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
1 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka