Diciplinnämnden

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Jagvet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 015
J

Jagvet

Kan man göra en anonym anmälan dit? Inte när det gäller sådant som man behöver ha sett och måste berätta om, utan rena regelbrott t.ex. uppklassad ponny som startar lägre klasser.

Jag är trött på dessa fuskare, men vill inte heller få skit för det hela.

Sv: Diciplinnämnden

Det här är just sånt man ser i resultatlistor. Uppklassad ponny som startar lokalt då och då.

Sv: Diciplinnämnden

Nej det kan du inte, men mitt tips är att du skickar ett anonymt mail till klubben när du ser att denna ponny startar och ber dem kontakta ÖD och kolla upp ponnyn.

Förklara också varför du är anonym och om du har till gång till ponnyns poäng (vilket jag antar du hareftersom du vet att den är uppklassad) eller platser där den har placerat sig för att få poängen så skicka med detta för underlätta för klubben och ÖD.

Liknande trådar

R
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
1 035
Senast: Görel
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 570
Senast: Takire
·
R
Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 896
Senast: Squie
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 629
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka