Din oanade talang?

När jag vickar på höger stortå så hänger långtån med och vickar den också. Det har genom åren varit användbart som partytrick och isbrytare
Annars är jag bra på att tänka utanför lådan. Nästan bättre på det än att tänka i den förbaskade lådan! Kaos i hjärnan...
 
Sova när och var som helst


Det där avundas jag dig!

Jag är helt sjuk i huvet när det kommer till att sova nån annanstans än i min egen säng. Det räcker med att jag lägger mig på andra sidan i min egen dubbelsäng, så kan jag inte somna för det känns fel :meh:. Och det betyder att när jag inte kan somna så är det nio gånger av tio likatecken med jag ligger vaken hela natten tills det är dags att gå upp. :rage: Den tionde gången kan jag somna men vaknar istället stup i kvarten :grin:...

Har alltid varit sån här, även som barn.
 
Det där avundas jag dig!

Jag är helt sjuk i huvet när det kommer till att sova nån annanstans än i min egen säng. Det räcker med att jag lägger mig på andra sidan i min egen dubbelsäng, så kan jag inte somna för det känns fel :meh:. Och det betyder att när jag inte kan somna så är det nio gånger av tio likatecken med jag ligger vaken hela natten tills det är dags att gå upp. :rage: Den tionde gången kan jag somna men vaknar istället stup i kvarten :grin:...

Har alltid varit sån här, även som barn.

Jag lider verkligen med alla er som har sömnproblem. Jag sover oftast för få timmar, särskilt när jag börjar tidigt, men eftersom kvalitén är bra så funkar det hyggligt ändå. Dottern är likadan även om hon är betydligt mer morgontrött än jag, något som definitivt kommer från pappan ifråga :p
Hade jag fått sova under de intagnas promenader så hade jag utan problem kunnat sova stående mot väggen ;) Jag kan sova sittande i en stol, på ett golv, i en soffa, på tåg, på flygplan, i bil, i vänthallar, på en brits när jag får fransarna fixade eller för den delen liggande över några nedfällda stolar på Scandinavium samtidigt som musik spelas och tusentals människor rör sig runtom. Effektivt tidsutnyttjande kallar jag det :D
 
Det har visat sig att jag har en väldig talang för teckenspråk. Som dessutom är fantastiskt kul att ha fått chansen att lära sig.

Läste fort och mycket gjorde jag också förut. Tyvärr ryms inte en talangen i min hjärna längre verkar det som. Nu läser jag normalfort och det irriterar mig ibland.
 
Jag kan vifta med näsvingarna. Det enda den talangen är bra till är dock att den livar upp maken, för jag ser visst rätt fånig ut. Det i sin tur kan dock ge mig oanade möjligheter ;)
 
Oanad vet jag inte men jag har perfekt gehör. Det är ju bra när man spelar i band, men det kan bli lite jobbigt på fester
när folk ska envisas med att sjunga och man försöker hålla god min :crazy:
 
Oanad vet jag inte men jag har perfekt gehör. Det är ju bra när man spelar i band, men det kan bli lite jobbigt på fester
när folk ska envisas med att sjunga och man försöker hålla god min :crazy:

Min pappa hade hållit med dig, han hade också absolut gehör.

Min oanade talang är ett högt utvecklat lokalsinne och jag skulle kunna jobba som levande GPS.
 
Min pappa hade hållit med dig, han hade också absolut gehör.
Min oanade talang är ett högt utvecklat lokalsinne och jag skulle kunna jobba som levande GPS.

Det är faktisk plågsamt och kanske snarare en förbannelse än välsignelse ;) En halvton fel ger mig, helt allvarligt, rysningar i hela kroppen.Men då biter jag ihop och ler ...... :crazy:
Men ett bra lokalsinne är bra att ha, det gör livet lättare :up:. Grattis.
 
Lokalsinnet sitter ganska bra och jag har ett väldigt gott minne. Jag kan minnas hur solen föll genom fönstret och vem som satt var runt bordet när ett ämne diskuterades. Jag kan också minnas hur dokument såg ut och har nog, generellt sett, ett bra bildminne. Det har varit tacksamt under studietiden.

Däremot glömmer jag lätt saker som någon berättade för en stund sedan och vart jag lagt nycklarna...
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 933
Senast: Stereo
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 335
Senast: Milosari
·
F
Hundavel & Ras Hej buke! Nu tar jag mod till mig och startar ännu en tråkig "hjälp-mig"-tråd. Men jag vet att ni är pålästa och duktiga så jag hoppas...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 815
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp