Dina finaste sandaler?

DeadSerious

Trådstartare
Med det fina vädret sista veckan har även DS sommarkänslor börjat komma :D och med sommarkänslorna kommer såklart shoppingbegäret..

Jag vill ha fina sandaler, minst ett par som är fina till klänning (Friis & Company Corey skall inhandlas, men vill ha ett par utan speciellt utstickande detaljer som passar till "vilken klänning som helst") och minst ett par som är snygga till vardags, till ett par jeansshorts och linne typ :)

Denna tråden är egentligen inte direkt till för att jag ska få tips på vilka sandaler jag möjligen kan vilja ha, det kan jag förhoppningsvis leta upp själv. Jag vill mer ha inspiration! Så lägg upp bilder på era finaste sandaler, skriv gärna vilket märke det är också.
 
Sv: Dina finaste sandaler?

Kul tråd!

Dessa är numera i sko-himlen, men de var mina favoritsandaler när de levde;



Köptes på Skopunkten för sisådär 3 år sen^^.

Hittade ett par liknande, fast svarta häromdagen på en klädbytardag, de får bli mina följeslagare i sommar!

//r
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 780
Senast: Buzzter
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 233
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 195
Senast: Sirap
·
Äldre Satt på jobbet i går natt, hade inte mycket för mig och surfade lite på mobilen. Var inne på fb och såg att en vän till mig delat en...
28 29 30
Svar
599
· Visningar
47 487
Senast: Oldie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp