Diskställ

Spraya eller gno in ättika, låt verka en stund och skölj av. Ättika har jag upplevt som mest effektivt mot kalk av allt jag har provat. :) Vågar dock inte svara på hur det påverkar materialet men det borde inte vara några problem med plast.

Spraya eller gno in ättika, låt verka en stund och skölj av. Ättika har jag upplevt som mest effektivt mot kalk av allt jag har provat. :) Vågar dock inte svara på hur det påverkar materialet men det borde inte vara några problem med plast.

Det kan jag prova, tror jag tillochmed har ättika hemma :)

Ättikan fungerade bra förutom där jag slarvade lite :bow:

Liknande trådar

Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta... 2
Svar
24
· Visningar
1 663
Senast: Sleepan
·
Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
432
Senast: Snubbelfot
·
Kultur Hej! Jag har precis startat en ny youtube kanal där jag läser upp mina egenskrivna skräckhistorier (95% av dom är mina egna iaf). Jag...
Svar
6
· Visningar
420
Fritid Vi ska åka till Åre i sommar och vill rida på islandshäst. Gärna i fjällmiljö. Har någon tips om en bra aktör i området? Har bil och kan...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur