Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som varit på Disneyland i Paris?
Är det värt den extra kostnaden som det blir att åka dit om man jämför med tex Liseberg?
Mao är det något att ha?
Någon som varit på Disneyland i Paris?
Är det värt den extra kostnaden som det blir att åka dit om man jämför med tex Liseberg?
Mao är det något att ha?
Den är bra, men vi gillade Europapark nere vid Rust (Tyskland) bättre![]()
Men helt klart värt ett besök!
Det är ju också så, att så pass små (korta) barn inte får åka precis alla attraktionerna. Men Disney har massor som passar även mindre barn. Där är dessutom en atmosfär som jag gillar.Ska tillägga att våra barn är 7 och 9 år
Jag var där för många år sedan med min dotter, hon skulle precis fylla 5 så hon var riktigt liten. Några tyckte det var galenskap att göra en sån resa med ett så litet barn som uppskattat en vanlig svensk park lika mycket - men resan blev fenomenal och hon minns den än idag (hon är 18 nu!). Vi bodde på ett hotell "i" parken, dvs med kort gångavstånd (tror hotellet hette New York.....) så allt var bekvämt och stressfritt. Jag hade bestämt, innan vi åkte, att detta skulle bli hennes resa till 100% och det blev den. Helt underbart.
Jaa!!! Det var jättefint! Och helt klart värt pengarna att bo så nära, bara knalla ut genom dörren och iväg till parken. Ingen stress, inget flängande.Så kulfaktum är att jag och mitt ex gjorde samma resa också med hennes 2 barn en flicka på 5 och en pojke på 11. Vilket sammanträffande
. Dock var exet gravid med sonen så hon fick ta det lite lugnare men jag och grabben hade desto roligare
Vi bodde på samma hotell ... känns det igen?
![]()
Så kulfaktum är att jag och mitt ex gjorde samma resa också med hennes 2 barn en flicka på 5 och en pojke på 11. Vilket sammanträffande
. Dock var exet gravid med sonen så hon fick ta det lite lugnare men jag och grabben hade desto roligare
Vi bodde på samma hotell ... känns det igen?
![]()