dissa krogen?

Gammeln

Trådstartare
Ni är ett sällskap som bestämt att ni ska gå ut och äta och ha trevligt och befinner er på annan ort. Ni vandrar om kring i city och kollar in en del krogar. När ni har bestämt er för en krog så går ni in. Vad får er att dissa krogen och gå ut igen för att söka ett nytt ställe?

Sv: ?

För flera år sedan när jag bodde nära stan och var ute med vänner så kunde vi tex lämna om det var i stort sett helt tomt på ett ställe, eller om det var svintrångt och dom inte hade en tanke på att öppna övervåningen också.

För flera år sedan när jag bodde nära stan och var ute med vänner så kunde vi tex lämna om det var i stort sett helt tomt på ett ställe, eller om det var svintrångt och dom inte hade en tanke på att öppna övervåningen också.
Är det inte bra om det är tomt? lungt o skönt, snabb service osv :)

Sjuka servitriser, sjuka kockar, ibland kan man se in i köket, smutsigt överlag.
Men mest om vi ser att det är dyrt i förhållande till vad man får:p

Alltid!
Nej, men det känns inte lika viktigt, eftersom de inte har hand om maten.

Ska kanske tillägga att jag har jobbat på "krog" innan:)

Ni är ett sällskap som bestämt att ni ska gå ut och äta och ha trevligt och befinner er på annan ort. Ni vandrar om kring i city och kollar in en del krogar. När ni har bestämt er för en krog så går ni in. Vad får er att dissa krogen och gå ut igen för att söka ett nytt ställe?

inget, har vi bestämt oss så har vi bestämt oss. det är ökenvandringen tills alla har bestämt sig som är den jobbiga.

för golit är en öl en öl och en stol en stol.

Liknande trådar

Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
1 003
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
378
Senast: Lyan
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 158
Senast: Majjijann
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 040
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår