Distans i Östergötland

Gomir

Trådstartare
Finns det några distansintresserade i Östergötland? Jag är ny Grenledare och tänkte få igång lite aktiviteter.
Vilka är ni och vad vill ni göra?
Ingela

Sv: Distans i Östergötland

Hej Ingela!
Vad jättekul att du har blivit grenledare för oss här i Östergötland.:banana::banana:/Karina

Sv: Distans i Östergötland

Jga är helt nyinflyttad till Linköping, har en femåring och kört fast i träningen.
Jag skulle jättegärna vilja komma in i gänget eller vad man kan kalla det då jag inte kan så mycket om någonting.Träningsritter vore kul då man ofta är ute och härjar i skogarna på egen hand.
Vore suveränt kul att komma i kontakt med folk då jag inte känner en kotte här nere...

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 803
Senast: Kakis
·
Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k... 2
Svar
28
· Visningar
2 025
Senast: Mineur
·
Småbarn Vi börjar nog känna att vår dotter är redo för att prova någon mer uppstyrd fritidsaktivitet. Både för att få in mer rörelseglädje i... 2
Svar
26
· Visningar
1 790
Senast: nejlica
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 165
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka