Distansritt i (norr) Västerbotten

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Minsky
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 931
Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Minsky

Hej. Är det nån som vet om det är/har varit några distanstävlingar i Norrbotten, Västerbotten, Jämtland eller härikring i sommar? Jag vill gärna komma i kontakt med distansintresserade människor här uppe. Själv bor jag i Västerbotten. Nån som har planer på att ordna några ritter och vill ha funktionärer?

Sv: Distansritt i (norr) Västerbotten

Om du går in på www.distansryttaren.se och därefter klickar på "grenledare" så hittar du telefonnumret till Västerbottens grenledare. Ring henne så kan hon säkert berätta mer om vad för aktiviteter de har där!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
506
Senast: Freazer
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 101
Senast: DarkInNight
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 751
Senast: Bullen22
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 077
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Dalmatiner