Distansutbildning

Trissa

Trådstartare
Lite nu och då blir jag sugen på att läsa något på distans, men jag vet verkligen inte vad! Så vad har du läst, eller skulle vilja läsa för någon rolig/intressant/givande distansutbildning?
 
Är det tänkt att du ska bli något? Eller bara för skoj?

Jag har läst musikhistoria, journalistik, webbdesign, grafisk produktion och kreativt skrivande på distans, småkurser vid sidan av arbete. Ingen nytta direkt, men kul var det. Har varit sugen på genuskurser, men alltid hoppat av för de handlar enbart om feminism. Just nu är jag inne på språk och livsmedelsrelaterade kurser, känns mer användbart.
 
Mest för skoj, men visst, det vore roligt att hitta ett annat spår att växla in livet på!
 
Jag har hittills bara pluggat språk på distans och det är otroligt roligt och givande! Det krävs dock en del tid och engagemang och är inte alls så glassigt och lätt som man kan tro.

Det finns massvis med intressanta distanskurser och skulle jag ha mer tid skulle jag läsa en kurs i stil med Afrikas moderna historia eller nåt sånt :love:.
 
Jag har läst lite olika kurser i etologi (läran om djurs beteende) på distans.

Sen finns ju även språk.

Tom sjuksköterska finns på distans, om det är en utbildning man är intresserad av.
 

Liknande trådar

Kultur Visst finns det några andra histrorienördar här? Jag läser det mesta i populärlitteratur om forntiden i Sverige (stenåldern tom...
Svar
2
· Visningar
396
Senast: Angel
·
Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
531
Senast: LovingLife
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 142
Senast: Karro-Lina
·
Skola & Jobb Halloj! Jag ska börja plugga på universitet! Det är något jag verkligen, verkligen kämpat för och jag så peppad på utbildningen...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 112
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp