distansvallacker med avkommor?

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Madde71
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 881
Sv: distansvallacker med avkommor?

Går inte Chack Matt gymkhana på heltid nu?

Bewelinn- som haft Bobbo som boxgranne

vet att tex Delicat hann få en avkomma innan han kastrerades. Vad har hänt med den? Någon som vet?

Jag hade en avkomma efter Delicat mkt trevlig häst, stor ca.163, Han heter Patriot och tävlar framgångsrikt innom hoppning 120klasser, Tyvärr sålde jag honom då jag skadade ryggen :( Det fanns en till Delicat avkomma här i Växjö trakten, men blev nog ingen tävlingshäst.
Hastsport.htm

Gulds enda avkomma är ett sto som är till salu, jag tror jag ska aka och kolla pa henne. Nagon som har träffat Guld och vet hur han är i tempramentet?

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 369
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: Sharpless
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 043
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
852
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka