Ditt största misstag

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Wille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 112
  • Visningar Visningar 8 927

Wille

Trådstartare
Jag funderar på om jag gjort något som jag ångrar och som varit negativt för mig. Det enda jag faktiskt ångrar är att jag jobbat utan tjänstepension i många år. Vad ångrar du?

Ingenting för det gör ingen som helst nytta. Vissa av mina beslut har varit mindre smarta men oftast har jag lärt mig att ta ett bättre beslut i en liknande situation (förutom när det gäller män... där har jag tagit dåliga beslut rätt ofta även om det för det mesta varit kul :angel:).

Att älta och ångra sig är bara dumt, en ska inte sitta fast i det förgångna.

6whhcb.webp

Kan verkligen ångra att jag inte köpte en nyproduktion i Bromma till fastpris när jag pluggade. 1,8 miljoner för 65 kvm, de går för nästan 4 nu 😬
Kan man verkligen köpa för närmare två millar när man pluggar? Själv fick jag inte lånelöfte på över miljonen trots fast jobb.

Kan man verkligen köpa för närmare två millar när man pluggar? Själv fick jag inte lånelöfte på över miljonen trots fast jobb.
Om man har borgenär bakom sig (mina föräldrar), inte på egen hand. Jag skulle dock på utbyte i England ett år så det rann bara ut i sanden. På ett sätt gör det mig dock inget, hade jag köpt den hade jag kanske inte träffat min sambo och så vidare och så vidare.

En hel del. Saker jag gjort, saker jag inte gjort. Framför allt mycket i mitt liv innan 25 årsåldern.
Men det går ju inte att älta. Mer se till att jag om misstagen, det finns ju alltid nya misstag att göra...

Mitt ex gjorde slut med mig när jag var ca 25 år, vi var inte ihop på två veckor och sedan bönade och bad han att han skulle få komma tillbaka till mig. Eftersom att jag mådde väldigt dåligt då så lät jag honom. Jag önskar så här i efterhand att vi inte blivit ihop igen eftersom att förhållandet under de ca 8-9 åren efter detta inte var riktigt bra och mitt ex så ned på mig. Om jag hade gjort slut tidigare kanske jag hade haft barn idag.

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: cewe
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 306
Tjatter Kära Buke-TV-tittare, schlagerfantaster och ni som av misstag råkade klicka er in här—välkomna till årets största, mest prestigefyllda... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
9 916
Senast: LenaH
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 467
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka