Bukefalos 28 år!

cactuspower

Trådstartare
Undrar vilka fler ytterliggare lag det är som gått vidare?
Här (Närke, Dalarna och Värmlandsregionen) så är det Dyltabruks Ryttarförening och Lanna Ryttarsällskap efter
finalen som hölls i Ludvika.
Kul med två lag ifrån Örebroläns ridsportförbund/distrikt (är själv hemmahörande där.. :D)
 
Vad är meningen med Div 1 i dressyr egentligen?? Man kvalar ju inte till eliten så som man måste göra i hoppningen utan på LAG SM får ju alla ekipage som kvalat vara med iallafall :confused:

Lagklasser kan man ju ha ändå menar jag.
 
antar att hon menar ponny, där måste man kvala för att få rida eliten!

Från östergötland/småland tror jag det blev Linköpings FK som gick upp, är inte hundra säker dock!
 

Liknande trådar

Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 216
Senast: kryddelydd
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 214
Senast: Wonna
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
32 828
Western I går var det final i Westernallsvenskan 2012 i Sandviken. Under året har jag hört röster höjas för att finalen inte gick under SM...
Svar
3
· Visningar
1 134
Senast: Annie1982
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Libbsticka
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp