Dj Largo!!

Idaw83

Trådstartare
Ni som har dj largo, hur långa är ni och till vilken kåp stl ? Jag har hittat en 17" då min häst ej kan ha 17,5, men hittar bara sadlar med normal kåpa, tänker oss som är 170 och över om man får plats med sina ben ??
 
Ni som har dj largo, hur långa är ni och till vilken kåp stl ? Jag har hittat en 17" då min häst ej kan ha 17,5, men hittar bara sadlar med normal kåpa, tänker oss som är 170 och över om man får plats med sina ben ??
Jag har haft Amerigo DJ och CC med vanliga kåpor. Är 170 med långa ben (säger de)…
 

Liknande trådar

Utrustning Nån som har koll på skillnaden på en vanlig Amerigo DJ och DJ Largo ?? Nån som rider i nån utav dessa modellerna idag ?? Jag har en...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Jag undrar om någon vet hur lång kåpan är på Equipe Emporio och Olympia? Är de lika långa tro? Min egen Emporio i 17,5 är 41 cm i kåpan...
Svar
8
· Visningar
752
Senast: ako
·
Utrustning Hej alla! Jag skulle verkligen behöva hjälp med att hitta en bra men prisvärd hoppsadel. Ska passa tinkerkorsning 162 cm med normal...
Svar
9
· Visningar
977
Senast: Fibusen
·
Utrustning Tror att jag ska ta tag i sadelbyte i vinter och funderar en del kring vad som skulle kunna vara aktuellt att prova. Tänker en del...
Svar
6
· Visningar
881
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ Australien
  • Ni som flyttat långt..
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp