Nominous 18 Dec 2006 #41 Sv: djur tråd drake mne jag tycker att det är lite väl många djur som förekommer två gånger..
Shenzi 18 Dec 2006 #42 Sv: djur tråd radon skrev: drake mne jag tycker att det är lite väl många djur som förekommer två gånger.. Klicka för att se mer... fan då.. orkade inte gå tillbaka i tråden för att se vilka som var med och inte... svårt med djur på a =( får man skriva raser tex eller? gör ju saken lättare =) aja, jag skriver enhörning (eftersom drake också är ett sagodjur )
Sv: djur tråd radon skrev: drake mne jag tycker att det är lite väl många djur som förekommer två gånger.. Klicka för att se mer... fan då.. orkade inte gå tillbaka i tråden för att se vilka som var med och inte... svårt med djur på a =( får man skriva raser tex eller? gör ju saken lättare =) aja, jag skriver enhörning (eftersom drake också är ett sagodjur )
9 90natta 20 Dec 2006 #48 Sv: djur tråd Westmale skrev: Nilkrokodil Klicka för att se mer... Nilkrokodil??
M meander 21 Dec 2006 #51 Sv: djur tråd ren som samerna har! Senast ändrad av en moderator: 21 Dec 2006