JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hemmet
Trådstartare
Trådstartare
eyz
Startdatum
Startdatum
18 Nov 2011
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
1 547
Jag är på jakt efter krokar i form av djur, de ska helst vara silvriga och inte
för barnsliga. Åhlens har tre olika som jag gillar, men jag behöver snarare 5-6 krokar så tips på fler vore guld värt!
Favoritkroken
Sv: Djurkrokar
Om du är beredd att beställa från en butik utomlands så finns det här t.ex.:
Fritid
Det här är en uppriktigt menad fråga. Jag vet inte mycket om jakt, särskilt inte om själva skyttet.
Jag undrar varför man skulle jaga...
6
7
8
Kropp & Själ
I sommar verkar jag bli ensam med semester här hemma. Jag har egentligen inga problem med att vara hemma, har hur många projekt som...
Trädgård & Växter
Eftersom mitt vedskjyve rasade förra vintern och den erbarmligt idiotiska stadsplaneringen i byhåla gör att jag inte får bygga ett...
Skola & Jobb
Hej,
Årets lönesamtal nalkas på torsdag och jag har funderat så mycket de senaste veckorna kring min lön.
Vi är 5 personer som gör...
2
3
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Då kunde han ju fixa själv kan jag tycka ;) men jag antar att man helt enkelt vill vara snäll ibland!
Sel
6 minuter sedan
Svar: 1 074
Visningar: 31 341
Allmänt
Roliga saker som barn säger
Småbarn Sonen i morse, grinig som få. Hans lärare kliver fram och säger ”Godmorgon A!”
Sonen: ”Det är INTE god. Bara morgon. :mad:”
😆
Nixehen
27 minuter sedan
Svar: 843
Visningar: 132 681
Barn
Svensk Politik 4
Samhälle Det finns ingen motsättning mellan återbruk och att bygga så det håller. Få saker som tillverkas i linjeproduktion idag är tänkt att...
Rumpnissen
Igår kl 23:12
Rintränings- och utställningstråd
Hundträning På inoff borde man kunna ha vad som helst som man känner sig bekväm med, det är väl mer som en träning?
Piaff
45 minuter sedan
Svar: 702
Visningar: 68 796
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Klokt att ha det i åtanke. Det verkar som att det inte är så många starter på tävlingen långt bort, och en vän ville gärna med som...
Red_Chili
56 minuter sedan
Svar: 1 384
Visningar: 84 659
Hund
Artfex S
Övr. Hund Hade en sådan när min hund var valp. Han vägde 7 kg när jag fick hem honom. Var mycket nöjd med den, men han har växt ur den (30 kg nu).
Sol
58 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 108
Hund