Djurplågeri

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Tölva
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 033
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Djurplågeri

Jaaa snacka om djurplågeri!!!
har sett dom innan så jag blev inte
så förvånad när jag såg bilderna..
Men man kan ju undra vad det är för
människor som köper dom burkarna också.... :mad:

Jävla idioter helt enkelt!!!!

//ST\\

Kolla i tråden ovanför dig!
Det är bara ett sjukt skämt, det existerar inte-tack och lov.
Men jag trodde också på det innan jag fick reda på sanningen.

det har varit en del trådar om detta och det är en fejkad hemsida, som tur är!!!

FEJK!

Samt kolla i den nålade tråden här på kattforumet

Vad jag vet så är denna sida inte "sann" utan det hela handlade om något slags skämt. Dock har ja ju inga bevis för det, men jag hörde en mycket vättig förklaring till det hela om varför dom hade skämtat å så. Fast det var för några år sedan så jag mins inte vad det handlade om.

Ursäkta, jag är väl inte en så van forumanvändare än :o

Men tack för all information, då kan jag i lugn och ro skicka vidare det kedjebrev jag fick av en vän, med syfte att få stopp på den otrevliga "skämt"-sidan, och trösta de som får det hela med att det bara var ett "skojsigt" litet fejk då.

Hoppas bara jag inte förstör deras dag med blotta anblicken av skickligt gjorda dataanimationer.

Man har bara verkligen helt olika humor kan jag säga. :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
499
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 347
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 606
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II